9 månedling!!!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Jeg har jo en 9 måndling idag:eek::D Himmel, synes månedene bare får fortere og fortere nå altså! 3 måneder igjen til første bursdag! :confused:;)
Her i huset er det turbofart fra 06-ish til 19-ish OG hun skravler på max volum heeele dagen:rolleyes:
Noen bilder fra de siste to dagene:)
1369670444994.jpg1369670455945.jpg1369670478064.jpg

*Surfer mobilt*

hehe så fine bilder av en nydelig jente! :D digger smilet hennes! <3 ;) og det siste bildet var jo morsomt da :P

Gratulerer til 9 måndlingen :D

Hipp hurra for Herlige Hermine :D
Hun er så skjønn!

Gratulerer med ni måneders baby! :-) Tiden flyr avgårde! Kjempefine bilder :/)

Takk alle sammen :D
Hun feira dagen med å tisse på potta for første gang :D :D :D Vi kjøpte den på lørdag, så tok ikke lang tid før vi fikk resultat :)

Takk alle sammen :D
Hun feira dagen med å tisse på potta for første gang :D :D :D Vi kjøpte den på lørdag, så tok ikke lang tid før vi fikk resultat :)
KULT! :D
Lillebror har sluttet å tisse andre steder enn i bleien, bortsett fra rett utover på badet :p Men han bæsjer jo kun på do da...
Hvilken potte kjøpte dere? Han nekter å sitte på potte...

har dere begynt med potte sååå tidlig?? jeg begynte ikke før Emira var rundt 2 år jeg :P haha..

har dere begynt med potte sååå tidlig?? jeg begynte ikke før Emira var rundt 2 år jeg :p haha..
Vi har latt Lillebror slippe seg over vasken/ på do helt fra starten av vi!

KULT! :D
Lillebror har sluttet å tisse andre steder enn i bleien, bortsett fra rett utover på badet :p Men han bæsjer jo kun på do da...
Hvilken potte kjøpte dere? Han nekter å sitte på potte...

hun tisser BESTANDIG når bleia har kommet av, og hver morgen på stellebordet, så derfor setter vi nå på potte morgen og kveld og jammen meg kom det ikke i kveld :D
Kjøpte babybjørn potte meg ryggstøtte, og så fikk hun et reklameblad å lese mens hun satte der :P ;)

denne har vi, i RØD :D
http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/babybjoern-pottestol-rosa.html

har dere begynt med potte sååå tidlig?? jeg begynte ikke før Emira var rundt 2 år jeg :p haha..

hehe, vi begynte nå fordi hun tisser på stellebordet hver gang bleien kommer av, OG hun bæsjer på stellebordet hver morgen. Tenkte at det er litt mer praktisk om bæsjen kommer i potta i stedet for på stellebordet ;) :P

hun tisser BESTANDIG når bleia har kommet av, og hver morgen på stellebordet, så derfor setter vi nå på potte morgen og kveld og jammen meg kom det ikke i kveld :D
Kjøpte babybjørn potte meg ryggstøtte, og så fikk hun et reklameblad å lese mens hun satte der :p ;)

denne har vi, i RØD :D
http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/babybjoern-pottestol-rosa.html
Ja de er fine de der. Vurderer å kjøpe en slik, men vi har to "vanlige" fra før. Usikker på om denne vil gjøre at han vil sitte der... Får bare bruke doen!

Ja de er fine de der. Vurderer å kjøpe en slik, men vi har to "vanlige" fra før. Usikker på om denne vil gjøre at han vil sitte der... Får bare bruke doen!

vi har jo ikke prøvd noen andre, så vet ikke om hun ville ha sittet på de...men tenkte det var kjekt at den hadde litt støtte siden hun er så liten, selv om hun sitter stødig selv på gulvet ;) Den kosta jo 300kr, så er litt penger å legge i ei potte o_O Satser på at vi får brukt den i maaange år ;)

vi har jo ikke prøvd noen andre, så vet ikke om hun ville ha sittet på de...men tenkte det var kjekt at den hadde litt støtte siden hun er så liten, selv om hun sitter stødig selv på gulvet ;) Den kosta jo 300kr, så er litt penger å legge i ei potte o_O Satser på at vi får brukt den i maaange år ;)
Ja. HEr er det ikke ryggstøtten som er problemet. Han vil bare ikke sitte der. Ei heller på doring.
Og han begynner å bli litt tung å holde på "huk" over doen :p
Men så fikk jeg et flott tips som vi har brukt nå. Jeg setter med ytterst på doen, feil vei, og holder han på huk mellom knærne mine :) Han får knærne høyere på den måten også, sammenliknet med potte eller doring, så får han litt mer hjelp til å presse ut kulene :(

Gratulerer til lille Hermine, hun er helt herlig, til å spise opp hihi:-)

Så skjønn hu er<3
Gratulerer så mye med ei lita 9mnderstulle i huset:D :love7 :happy093 :cool05 :dance008 :dance011

Ja. HEr er det ikke ryggstøtten som er problemet. Han vil bare ikke sitte der. Ei heller på doring.
Og han begynner å bli litt tung å holde på "huk" over doen :p
Men så fikk jeg et flott tips som vi har brukt nå. Jeg setter med ytterst på doen, feil vei, og holder han på huk mellom knærne mine :) Han får knærne høyere på den måten også, sammenliknet med potte eller doring, så får han litt mer hjelp til å presse ut kulene :(

men det er jo imponerende at han KUN bæsjer når han holdes da! ;) :P
Her kommer det så plutselig at jeg ikke aner forvarsel, og ofte er det bæsj i bleia uten at det lukter spesielt så jeg aner ikke hvor lenge det har vært der :eek: :P Er kun den runden på morran som er forutsigbar ;) MEN funka ikke å holde henne over vasken, for da blei hun visst bare forundra og forstyrra over at jeg holdt henne o_O ;) :P

Vi har latt Lillebror slippe seg over vasken/ på do helt fra starten av vi!

så bra da.. men da er det vel ganske så mye rutine i systemet hans eller? for dem klarer ikke akkurat å si ifra så tidlig? :P

hehe, vi begynte nå fordi hun tisser på stellebordet hver gang bleien kommer av, OG hun bæsjer på stellebordet hver morgen. Tenkte at det er litt mer praktisk om bæsjen kommer i potta i stedet for på stellebordet ;) :p

ja er jo greit å prøve da, siden hun gjør alt dette så regelmessig :P også så fin potte dere har kjøp :) kan tenke meg hun likte å ha noe å lese på mens hun satt der :P haha

Back
Topp