9+2 Føler meg ikke gravid - flere?

Jeg skal ikke (!) skremme noen, kommer bare med en oppdatering.
Var på UL i dag… 09+4 i følge mens termin. De fant dessverre ikke hjerteaktivitet- og målinger tilsier at det stoppet 8+1. veldig trist.
Jeg har jo tre flotte barn fra før, men det er rart med det - når man har begynt å glede seg, og ser ansiktet til sitt nye barn i de som leker rundt èn
Vi får se om jeg får flere sjanser…
Masse lykke til alle sammen ❤️ Takk for meg ❤️
Uff, så trist å høre.. Det samme skjedde meg meg i fjor. Fikk symptomer, men plutselig så ga de seg helt og jeg mista når jeg var 8+0. Sender deg masse trøste klemmer :Heartred

Uff, så trist å høre.. Det samme skjedde meg meg i fjor. Fikk symptomer, men plutselig så ga de seg helt og jeg mista når jeg var 8+0. Sender deg masse trøste klemmer :Heartred
Tusen takk. Ikke noe greit akkurat… men tenker vel at alt har sin grunn - fattig trøst, men dog :-/ hvor lang tid tok det før du fikk positiv test igjen? Måtte du til noen utredning?

Tusen takk. Ikke noe greit akkurat… men tenker vel at alt har sin grunn - fattig trøst, men dog :-/ hvor lang tid tok det før du fikk positiv test igjen? Måtte du til noen utredning?
Nei, det er virkelig vondt :Heartred Eneste du kan trøste deg med er at det skjer pga en kromosom feil. Det var det jeg trøstet meg med, selv hvor vanskelig det var.

jeg mistet i Juni og vi startet prøvingen ordentlig fra august. Fikk ikke en positiv test. Men, januar så slutta jeg og drikke alkohol helt, ikke mere vin kos og røyke. Da gikk det 3 mnd så fikk jeg svak positiv mars (kjemisk), april (kjemisk) så positiv mai. Er 100% sikker på at livstids endringene jeg gjorde er grunnen. For det tar 3 mnd for at egget skal modnes før eggløsningen skjer. Har også tatt vitaminer og Fertility woman som inneholder Q10 for eggkvalitet. Har ikke vært på noen utredning. Kun hos gynekolog for sjekk. Denne ganger bruker jeg også Cylogest og Abyl E

Tenker vel å gjøre noe av det samme.
Total forandring.
Denne spiren som nå har gitt seg var ikke planlagt, men ble fort veldig velkommen - så må nok ta meg sammen og legge til rette for at det går bedre neste gang ❤️
Cyligest og Abyl-E, får du det av fastlegen din?

Jeg ble også så veldig forvirret når jeg leste papirene til jordmoren jeg var hos i dag.
For nummer 1, jeg har de siste mnd hatt litt ujevn mens, så ikke helt regelmessig.
Hun var veldig bastant på at hun ikke så noe hjerteaktivitet, og at plommesekken så noe sammenfalt ut. Fosteret/embryoet ble målt til 8+1. 12mm. Hun skriver: «uten sikker hjerteaksjon eller spontane bevegelser. Ser liten plommesekk. Inkomplett SA? Henvises Gyn for vurdering».
Som sagt var dette mye mer usikkert en hennes bastante fremtoning. Hun brukte ca. 1,5 min på å se etter hjerteaktivitet. Blæææ, grusom å føle seg usikker. Samtidig som jeg tror jo at hun har rett.

Total forandring.
Denne spiren som nå har gitt seg var ikke planlagt, men ble fort veldig velkommen - så må nok ta meg sammen og legge til rette for at det går bedre neste gang ❤️
Ikke meg du spør, men svarer selvom. Jeg har fått begge deler av gynekolog, måtte ha privat for å få albyl-E, mens offentlig ga meg progesteron.
Jeg ble også så veldig forvirret når jeg leste papirene til jordmoren jeg var hos i dag.
For nummer 1, jeg har de siste mnd hatt litt ujevn mens, så ikke helt regelmessig.
Hun var veldig bastant på at hun ikke så noe hjerteaktivitet, og at plommesekken så noe sammenfalt ut. Fosteret/embryoet ble målt til 8+1. 12mm. Hun skriver: «uten sikker hjerteaksjon eller spontane bevegelser. Ser liten plommesekk. Inkomplett SA? Henvises Gyn for vurdering».
Som sagt var dette mye mer usikkert en hennes bastante fremtoning. Hun brukte ca. 1,5 min på å se etter hjerteaktivitet. Blæææ, grusom å føle seg usikker. Samtidig som jeg tror jo at hun har rett.
Så ekkelt! Satt med samme følelse da gutten min døde i uke 19, tenkte «hva om de så for kjapt og han egentlig levde». Men han gjorde dessverre ikke det. Hvor fort får du time for ny gyn-vurdering? Sikkert ubehagelig med denne ventetiden..

Huff, så utrolig trist, Catstitch. Har også vært gjennom det bare at det ble oppdaget i uke 12 og skjedde i uke 11. Det er veldig hardt å gå gjennom. Sender deg masse styrke. Jeg gjorde også livsstilsendringer som jeg tror var positivt. Kuttet alkohol og økte aktivitetsnivået veldig. 10k skritt om dagen og masse løping. Tok også q10 som er blitt nevnt. Håper veldig det går denne gangen (uke 10 nå), men er fryktelig nervepirrende å vente. Alt så heldigvis bra ut da vi var 8+3.

Jeg skal ikke (!) skremme noen, kommer bare med en oppdatering.
Var på UL i dag… 09+4 i følge mens termin. De fant dessverre ikke hjerteaktivitet- og målinger tilsier at det stoppet 8+1. veldig trist.
Jeg har jo tre flotte barn fra før, men det er rart med det - når man har begynt å glede seg, og ser ansiktet til sitt nye barn i de som leker rundt èn
Vi får se om jeg får flere sjanser…
Masse lykke til alle sammen ❤️ Takk for meg ❤️
Det var skikkelig trist å høyre!!
Sender deg mange gode klemmer og tankar!❤️

Total forandring.
Fikk av gynekologen. Dro for en sjekk etter at jeg mistet for å se om alt var som det skulle :)
Forandringer er kjempe bra, og det beste for eggkvaliteten din. Bare et glass vin kan sette den ned betraktelig. Jeg gikk også ned masse i vekt.
Jeg tok de her

Skjønner veldig godt at du ble forvirret. Og jeg vet de henviser videre for en vurdering 2 for de hjelper deg med å sette i gang aborten, for noen ganger trenger kroppen hjelp. Ut Veldig lei meg for at du må gå igjennom det her. Gruer meg veldig til neste ultralyd er så redd det skal være noe galt.

:Heartpink så trist å høre... det er jo lov å håpe at de så feil? Jeg har ihvertfall fått opp flere videoer på tiktok om folk som sier de fikk beskjed om ingen hjertelyd rundt uke 8/ 9 også fant de det allikevel ei uke eller to etter... :HeartpinkJeg har også veldig lite symptomer denne gangen her :pompus: to uker til otul, så kjenner jeg ble litt bekymra nå :bag:

Back
Topp