9+2 Føler meg ikke gravid - flere?

Catstitch

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Altså, føler meg ikke gravid en plass! Hadde litt ømme pupper, men det har gitt seg. Ikke noe kvalme, ikke trøtt, nada milada. Flere? Flir jo nesten nervøs av dette også Dette er mitt 4. barn, og ingen av svangerskapene er like så… men dette? Er i tillegg 40 år, så man blir jo hyper paranoid og googler MA sånn ca 2 ganger om dagen Skal heldigvis på TUL om 2 dager. Spent…
Flere uten noe særlig symptomer? Eller erfaringer?

Har følt meg ganske mye mindre gravid de par siste dagene jeg også, så vet hvordan paranoiaen kan ta over. Her så alt bra ut for en uke siden, så jeg gjør så godt jeg kan for å ikke stresse. Hjelper uansett ikke!

Men har også opplevd at symptomene har kommet og gått ila svangerskapet. Og har flere rundt meg som ikke har hatt et eneste symptom omtrent før magen begynte å komme. Jeg har opplevd MA og da kjente jeg på symptomer helt til fosteret var ute. Så verken fravær eller tilstedeværelse av symptomer er dessverre noen garanti..

8+4 her, føler meg veldig lite gravid jeg også! Var så dårlig og sliten med første, svære pupper med én gang, osv. Så dette føles veldig rart! Var på privat UL forrige uke og der var alt bra :D Bare nyter og satser på at det skal gå bra

11+2 og føler meg mye mindre gravid enn sist. Har noen dager her og der med en del kvalme, men aldri så ille at jeg blir hjemme fra avtaler osv.

8+0 og symptomene har roet seg veldig de siste dagene. Jeg prøver å slappe av, men blir jo så klart litt stresset av det.

Så godt å høre det er flere! Teller timer til torsdag ettermiddag

Samme her. Kanskje litt mer trøtt men det er bare det. Bekymret meg selvfølgelig. Er 11+2 nå. Ultralyd er neste uke, da skal vi se hvordan det er egentlig

Samma her òg, har generelt sett hatt lite symptomer heile svangerskapet...er fyrstegongs og går på både cyclogest og prygonova...så er også livredd for ma...
Er 11+6 i dag, har TUL på tirsdag, synes desse siste vekene har gått veldig seint...

Jeg også har dager uten noen symptomer. Er straks 11 uker på vei. Krysser fingrene for at vi bare er heldige der og at alt er som det skal :happy:

Har følt meg ganske mye mindre gravid de par siste dagene jeg også, så vet hvordan paranoiaen kan ta over. Her så alt bra ut for en uke siden, så jeg gjør så godt jeg kan for å ikke stresse. Hjelper uansett ikke!

Men har også opplevd at symptomene har kommet og gått ila svangerskapet. Og har flere rundt meg som ikke har hatt et eneste symptom omtrent før magen begynte å komme. Jeg har opplevd MA og da kjente jeg på symptomer helt til fosteret var ute. Så verken fravær eller tilstedeværelse av symptomer er dessverre noen garanti..
Om eg kan spørre, korleis oppdaga du MA'en? Eg hadde ultralyd I veke 8+4, og då såg alt greitt ut, men eg er ikkje så veldig beroliga no for å sei det sånn:blackeye:

Vi oppdaget det på ultralyd da jeg var 11+4. Da hadde det stoppet å utvikle seg sa jeg var 10+4. Vi hadde vært på UL i uke 9 også og da så alt fint ut. Du er helt sikkert gravid fremdeles, men hvis du er veldig bekymret synes jeg du skal spandere på deg en ekstra ultralyd. Ikke godt å gå å være så bekymret. <3 Men vil understreke igjen at symptomer og hvor mye man kjenner på den ikke er en indikasjon på om du fremdeles er gravid eller ikke. Har en kollega som var kjempekvalm helt til uke 12, og da viste det seg at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 6! Og enda en ting: Hvis alt så bra ut i uke 9 er det veldig liten sjans for at det ikke går bra. Det kan selvfølgelig skje, men det er sjeldent. Det er absolutt størst sannsynlighet for at dett går bra for oss begge. Selv om man kan bekymre seg gal når man først setter i gang!

Tusen takk for svar, det satt eg stor pris på :)
Har jo ultralyd om mindre enn 1 veka, så må jo berre stola på at alt er bra, og prøve å fokusera på andre ting...
Hehe, ja! Eg seier til meg sjølv at no må eg slutte å overtenke så mykje! :hilarious:

Det er sikkert veldig lurt! Det er det jeg også tenker. Må bare holde meg til ultralyd 8. aug. Men fy søren, det er vanskelig å vente innimellom!!

Teller timer her. Skal på UL 18:30 i morgen Men har liksom følelse hverken den ene eller andre veien. Har ikke hatt en eneste spotting eller liknende, men det har jeg derimot hatt med alle mine tre andre barn - så ingenting er slik som det har vært de andre gangene med denne. Det som bekymrer meg mest er nok at jeg hadde veldig ømme og hovne bryst, som fullstendig har blitt som normale. Blææææ ;)

Jeg har symptomer som sterk kvalme men dette gir meg ikke noe særlig ro frem til jeg skal inn i ny ultralyd i uke 12 om 2 uker.

Jeg prøver å minne meg selv alltid er at hvis det er dette barnet ment til å komme til denne verden, så vil dette skje uansett. Det hjelper ikke at jeg gruer meg og grubler om ting som kan skje. Det er lettere sagt en gjort, fordi det hjelper meg en stund, så må jeg minne meg dette på nytt vet ikke om dette kan hjelpe, men slik prøver jeg å ro meg ned når jeg stresser mye Når dette er sagt er denne reisen virkelig vanskelig selv om man har vært gravid før og har født barn tidligere, så er det å slippe kontrollen vanskelig.

Jeg er 10+4 målt etter UL mens termin eller 10+0 etter eggløsning . Har hengt meg opp i det, for kan ikke skjønne at jeg er lenger på vei. I går begynte jeg å få mindre ømme bryster og det stresser meg også selv om det er normalt i uke 10. alle dagene før har jeg vært skikkelig dårlig med kvalme, men så fort ting gir seg blir jeg super stressa. Man leser så mye om folk som opplever MA selv om hjerte har slått og at baby sluttet og utvikle seg seint selv om man skulle tro man da var safe.

Jeg skal ikke (!) skremme noen, kommer bare med en oppdatering.
Var på UL i dag… 09+4 i følge mens termin. De fant dessverre ikke hjerteaktivitet- og målinger tilsier at det stoppet 8+1. veldig trist.
Jeg har jo tre flotte barn fra før, men det er rart med det - når man har begynt å glede seg, og ser ansiktet til sitt nye barn i de som leker rundt èn
Vi får se om jeg får flere sjanser…
Masse lykke til alle sammen ❤️ Takk for meg ❤️

Jeg skal ikke (!) skremme noen, kommer bare med en oppdatering.
Var på UL i dag… 09+4 i følge mens termin. De fant dessverre ikke hjerteaktivitet- og målinger tilsier at det stoppet 8+1. veldig trist.
Jeg har jo tre flotte barn fra før, men det er rart med det - når man har begynt å glede seg, og ser ansiktet til sitt nye barn i de som leker rundt èn
Vi får se om jeg får flere sjanser…
Masse lykke til alle sammen ❤️ Takk for meg ❤️
Så forferdelig trist å høre.. sender mange mange klemmer :Heartred :crybaby2

Back
Topp