80 eller 100%?

verosus_88

Flørter med forumet
Klarer ikke bestemme meg for 80% eller 100% lønn i permisjon.. Hadde 80% sist og det utgjør en del i lønn, men det er absolutt verdt tiden med babyen.. Men vet alikevel ikke om vi har økonomi til det denne gang... Hva skal dere andre? :)

Klarer ikke helt å bestemme oss. Må se litt hvordan det blir med ferien inni der og :)

Tenker 100% og ferie i sommer, så begynne å jobbe litt helger/kvelder fra september for å utsette enda litt lenger:)

Det lønner seg å ta 100% og heller ta ulønnet permisjon mot slutten hvis det er behov for det! Man har rett på ulønnet permisjon i nesten 2 år etter endt perm. Husk at hvis du velger 80% får også din smaboer/mann det samme lønnskuttet når han tar ut sin perm :)

100% og heller ulønnet perm om vi trenger det..

100%

Ja, vet det går utover pappan sin lønn og.. Men hvis jeg bruker ferien min i sommer, så får jeg forlenget noen uker der.. Også evt ta noen uker ulønnet kanskje.. Vi har en liten hånd på 100%, det er nok det som lønner seg.... Har bare vært usikker grunnet tiden :)

Jeg tenkte 80% siden det er første barnet, og har planlagt å studere ganske rett etter permisjonen. Nå ble jeg litt usikker når alle skal ha 100%:confused: Har ikke satt meg så veldig inn i det enda, så får se hva det blir:)

Det lønner seg å ta 100% og heller ta ulønnet permisjon mot slutten hvis det er behov for det! Man har rett på ulønnet permisjon i nesten 2 år etter endt perm. Husk at hvis du velger 80% får også din smaboer/mann det samme lønnskuttet når han tar ut sin perm :)
Hvordan lønner det seg??

100% men så skal jeg mest sansynlig ha hele permisjonen og er ikke tilbake på jobb før feb/mars 2016

80% her:-)

Back
Topp