Skjønner det er utrolig mye å sette seg inn i

Har i utganspunktet 25 feriedager som skal tas ut i 2017. Siden jeg vet at jeg skal i permisjon før ferien min begynner (har ikke like stor valgfrihet her som andre, kommunalt ansatt på skole og SFO) har jeg tenkt litt pp muligheten for p dele opp den femte ferieuken min, ta noen dager i denne jula hvis jeg får, og kanskje i vinterferien. Så tenkte jeg å bruke de resterende fire ukene inni permisjonen et sted. Men så kommer spørsmålet, får jeg ikke rett til 25 feriedager i 2018 også, eller mister jeg den retten siden jeg er i permisjon? Blir det som når man bytter jobb?
For hvis jeg får det, så tenker jeg at det kan forlenge permisjonen på slutten, uten at man vet akkurat nå når det er. Men vil heller ha ferie sammen hele familien, enn at jeg og pappaen skal bruke alle ferieukene hver for oss for lengst mulig permisjon. Neste sommer blir det tvilsomt noe reise i sommerferien, og da vil jeg ha muligheten til det i løpet av skoleferien 2018

Siden gutten jeg har er så stor så vil jeg jo prioritere sommeren på en god måte for han også, ikke bare at alt tilrettelegges babyen