80,1 kg

Nesten 13 kg opp og er 37 uker idag. Har masse vann i Kroppen da..

Har passert 80 kg jeg og, var 69 kg før jeg ble gravid og er 179 høy så føler ikke det er så mye. la på meg 18 kg sist, men gikk ned i vekt på slutten og endte på +16 kg. De forsvant fort etterpå så bekymrer meg ikke så mye.

jeg håper kiloene forsvinner fort og at mye av de 18 kiloene mine er vann :)
det må jo være en kjeme påkjenning for kroppen min at jeg har gått opp 30% av min egen vekt på 8 måneder..

Til nå har jeg gått opp 10 kg. Har gått opp litt mer de siste ukene, og vekten varierer en del fra dag til dag (2 kg+/-) selv om jeg alltid veier meg på morgenen, så tror jeg begynner å få litt antydning til vann i kroppen. Idag er jeg 36 uker.

Jeg har gått ca 11 kilo nå, så ligger på rundt 72. 
Noen dager føler jeg mer som en diger hvalross, andre dager strutter jeg rundt!
HAHA

Var litt spesielt å bikke 80 kg når jeg så det på vekta førstegangen. Det skjedde forrige uke. Begynte på 67 kg så til i dag har det blitt 14 kg. Er 37 uker i dag.

Jeg begynte på 51 og ligger nå på 61,4....så nesten 10,5 kg foreløpig og 6 uker igjen :D

Første svngerskap gikk jeg opp 26 kg. Veide 57kg ved start.
Andre svangerskap gikk jeg opp 16 kg. Veide 54kg ved start.
Dette svangerskapet har jeg til nå gått opp 15kg. Startet på 50kg. Er i uke 36 i dag.

Bryr meg egentlig ikke så mye om hvor mye jeg går opp, det forsvinner med en gang etterpå. Men denne gang håper jeg at jeg får beholde noen kg.

var 57.9 når vi starta, er 61 kg nå.. helt utrolig igrunn, for jeg spiser croissanter hver dag, og sjokolade, og anna nammis e har lyst på.. så gått opp knappe 3 kg.. gikk opp 4 kg med 1 mann, mistet 7 rett etter fødsel.. men nå er jeg en liten jente da med mine 155 cm!

Jeg har nok gått opp rundt 20kg ja.. :/ er i uke 37+5.
Den normale vekta mi er rundt 65kg.. er vel 1,74 høy.
Jeg var rundt 70kg når jeg ble gravid, så er syke tall jeg ser på vekta :P uffff....

Jeg har gått opp 3 kg, og er strålende fornøyd med det! Var 6-7 kg unna matchvekt da jeg ble gravid, så det er bare deilig å ikke drasse på for mye.

Jeg er nok en av de tyngre her og er bare 1.60.
Har gått opp 13kg til nå og har 3uker igjen, så håper på å ikke gå opp mer enn 15kg.
I og med jeg var lubben fra før så trenger jeg virkelig ikke gå opp mer!

Bikket 80 tallet sist kontroll ( 3 uker siden), veide 64 ved start, sååå har fått mine kilo å drasse på da.. Men skal sies at jeg har veeeldig mye vann i kroppen..

Lagt på meg 6-7 kg, håper ikke det blir så veldig mye mer ;) har 1 mnd igjen..

sist svangerskap fødte jeg da jeg veide 79,9, så slapp å se 80tallet da ;)

Back
Topp