80,1 kg

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Shit - i dag bikka vekta 80kg og jeg har gått opp akkurat.18kg siden unnfangelsen. Hvordan er det med dere jenter jeg føler jeg ligger i det øvre feltet i å legge på seg i gruppa .:)
 
Jeg er fremdeles på minus 5 kilo, men veier litt mer enn deg,  så det gjør liksom ingenting.. Sånn er det når man har spydd siden testen viste positiv..

På det grønne skjema ligger jeg  litt under den rød streken, har lagt jevnt under eller rett på den hele veien...
 
Jeg har gått opp tolv kg siden starten av svangerskapet :-) veier nå 71 :-)
 
Jeg veide meg igår. Da viste den at jeg har gått opp 12 kg siden unnfangelsen. Sist gang gikk jeg opp 11 kg og da kom datteren min 15 dager før termin. Så rekker jo å gå opp litt til før fødselen men håper ikke det blir mye til før jeg veide 7 kg mindre når datteren min ble unnfanget. Håper jeg går ned dem her kg like fort som jeg gjorde med datteren min.
 


Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Jeg er fremdeles på minus 5 kilo, men veier litt mer enn deg,  så det gjør liksom ingenting.. Sånn er det når man har spydd siden testen viste positiv..

På det grønne skjema ligger jeg  litt under den rød streken, har lagt jevnt under eller rett på den hele veien...



Å ble litt misunnelig på vekta di nå, men jeg kastet selv opp mye frem til jeg ble delvis sykemeldt i desember. Så uff håper du har hatt et greit svangerskap allikevel.
 


Cicci79 skrev:
Jeg veide meg igår. Da viste den at jeg har gått opp 12 kg siden unnfangelsen. Sist gang gikk jeg opp 11 kg og da kom datteren min 15 dager før termin. Så rekker jo å gå opp litt til før fødselen men håper ikke det blir mye til før jeg veide 7 kg mindre når datteren min ble unnfanget. Håper jeg går ned dem her kg like fort som jeg gjorde med datteren min.



Når har du termin? ,)
 
Puh, godt det ikke bare er meg, tenkte jeg nå! :P jeg var til kontroll forrige fredag. Da hadde jeg lagt på meg 16 kg... Skal på ny kontroll på kommende fredag... Tipper 18 kg da... Og da er jeg 37+1. (veide 61 kg før graviditet)
 
Opp 13 hittil, men jeg veide jo for mye allerede da jeg startet! 
Føler at jeg blir mer og mer stillesittende nå mot slutten.
Alt verker, og jeg kan gå bare få meter før det blir vondt i bekkenet.

Så med sofasitting og spising, kan det fort bli litt flere kilo på slutten.
 


Sillebedille skrev:
Puh, godt det ikke bare er meg, tenkte jeg nå! :P jeg var til kontroll forrige fredag. Da hadde jeg lagt på meg 16 kg... Skal på ny kontroll på kommende fredag... Tipper 18 kg da... Og da er jeg 37+1. (veide 61 kg før graviditet)



Hehe vi er like altså :) jeg veide 62,1 når jeg ble gravid og stemmer mens termin var jeg 37+0 på fredag.
 
Jeg har gått opp 9 kilo fra startvekt foreløpig, er 35 uker på torsdag. Men er det ikke de siste ukene man legger mest på seg?
 
Jeg har lagt på meg 20 kg, men var 7 kg under min normalvekt når jeg ble gravid.. så ligger vel på normalen, og håper jeg beholder noen sunne kilo når jeg har født :)
 
Har lagt på meg 12 kg frem til nå, er i uke 36+5... Veide ikke kjempe mye fra før, er ganske lita! Hadde en vekt på 46, nå veier jeg 58:) 
 


fru trondrud skrev:


Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Jeg er fremdeles på minus 5 kilo, men veier litt mer enn deg,  så det gjør liksom ingenting.. Sånn er det når man har spydd siden testen viste positiv..

På det grønne skjema ligger jeg  litt under den rød streken, har lagt jevnt under eller rett på den hele veien...



Å ble litt misunnelig på vekta di nå, men jeg kastet selv opp mye frem til jeg ble delvis sykemeldt i desember. Så uff håper du har hatt et greit svangerskap allikevel.

Har jo vært sykemldt siden jeg var 10 uker på vei,  har vært ganske så dårlig og hatt lite krefter til overs, hadde aldri klart å jobbe..
 
Hm, ser ut som jeg er den tyngste av alle, 87 kg her.
Har gått opp 20 kg (dette var ved kontrollen for et par uker siden, så det er nok ennå mer nå...).

Men jeg føler meg ikke svær og pløsen likevel, så jeg ble kjempeoverrasket over å ha gått opp 20 kg. Hjelper kanskje litt på at jeg er lang (1.80).
 
Om 4 uker og 1 dag Så hvis den her også har tenkt å komme 15 dager før tiden så er det jo bare 2 uker til!!! Men går sikkert over den her gangen.
 
Jeg har også gått opp 18 kg, og hadde mye høyere startvekt enn deg. Mye av det har kommet de siste ukene da, og det er mye vann. Kan lage mønster i leggene mine nå. Sånn var jeg sist også. Da la jeg på meg MYE mer.. men gikk også ned 25 kg iløpet av de første dagene etter fødsel. Sier litt om hvor mye vann jeg hadde i kroppen....
 
Veide meg nå, og der sto det 73,5. Var 58 på første kontroll i uke 12 ca, så 15,5 kg har jeg gått opp :P

Jeg hadde aldri vært over 60 kg før :P
 
Jeg har alltid vært slank og veide 54 når jeg ble gravid. Har til nå gått opp 12 kg! Føler det er ganske mye, men jeg har egentlig bare magen, og har på grunn av kynnere og bekkenløsning måtte ta det med ro siden uke 16, så skal ikke klage. :)
 
Back
Topp