8 mnd kontroll

ElisabethI

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Hvordan gikk det på 8 mnd kontroll?

Her var hun syk med feber og helt slappfisk hele uken før kontrollen, så hun hadde bare gått opp 115 g tilsammen fra 7 mnd.

Vekt: 7295 g
Lengde: 69 cm
hode 43 cm
 
Er det vanlig? Skal ikke tilbake før 9 mnd vi
Hadde ikke ved 7 mnd heller
 
Er det vanlig? Skal ikke tilbake før 9 mnd vi
Hadde ikke ved 7 mnd heller
det vet jeg faktisk ikke :p Vi fikk 7 mnd pga lite vektoppgang, men den skulle egentlig ikke være. Men her får alle tilbud om 8 mnd, men så er det ikke ny før ved 10 mnd. Vi skal også tilbake ved 9 mnd da pga vekta :(
 
Vi skal på 8mnd kontroll etter påske :) men skal innom helsestasjonen idag for å veie :)
 
det vet jeg faktisk ikke :p Vi fikk 7 mnd pga lite vektoppgang, men den skulle egentlig ikke være. Men her får alle tilbud om 8 mnd, men så er det ikke ny før ved 10 mnd. Vi skal også tilbake ved 9 mnd da pga vekta :(
ser på nhi.no at det er 6 mnd, 7-8 mnd, 10 mnd og 11.12 mnd :)

Ok. Mener det er ved 6, 9 og 12 her. Men ikke noe problem å komme imellom om det skulle være noe da. Kan komme å veie og måle når som helst og.

Men rart at det er så forskjell.
 
Ok. Mener det er ved 6, 9 og 12 her. Men ikke noe problem å komme imellom om det skulle være noe da. Kan komme å veie og måle når som helst og.

Men rart at det er så forskjell.
ja, vi kan også komme når vi måtte ønske for å måle og veie. Jeg hadde nok reist innom uansett pga det alltid har vært ei greie med vekta, men HS sa vi godt kunne få en time for en prat i tilleg, og hun er jo SÅ trivelig den helsesøstra vår, så da takka jeg ja :p
 
11,2kg og 76cm :D
 
8 måneder og 11 dager ;)

Vekt: 7680 g
Lengde: 73 cm
Hode: 44 cm
 
Back
Topp