8 mnd kontroll

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Da har vi vært på kontroll idag og gutten vokser fint! :) 7470gr, 70,5cm lang og 44 rundt hodet. :)

Ifølge helsesøster er han også tidlig ute motorisk siden han kan sitte og er veldig smidig på gulvet. Han kan også reise seg. :)
 
Vi skal ikke på 8-mnd-kontroll, neste er 10 mnd...

Men hvis jeg husker det og har tid, så tenker jeg å stikke innom helsestasjonen rett før jul og veie ham. :) Han er 8 mnd i romjula.
 
Da har vi vert på kontroll og snuppa har blitt 8265g og 73 lang.
Lang og slank snuppis :)

Ellers er hun der hun skal være sånn motorisk.
 
Ikke 8 mnd men forsinket 6 mnd, mini er 7,5 mnd. 8390g og 72 cm. Lang jente :)
 
Her var mini 6280g og 65,5cm på kontroll da hun var 7,5 måneder. Lita og vilter :)
 
Jenta mi var 8200 og 68,5 cm:)
 
Var i går på 8 måneders dagen. Hadde blitt 9180g og 73,7 cm lang.
 
Da har vi og endelig vært. "Lillegutt" har blitt 75 cm og 12 kg. Eller 11 980 for å være nøyaktig :p hehe. Lillegutten min er virkelig ikke liten lengre :-O
 
Da har vi og endelig vært. "Lillegutt" har blitt 75 cm og 12 kg. Eller 11 980 for å være nøyaktig :p hehe. Lillegutten min er virkelig ikke liten lengre :-O

Snart like tung som 2-åringen min. De vokser så alt for fort!
 
Snart like tung som 2-åringen min. De vokser så alt for fort!

Haha :) ja han er litt stor for alderen gutten min. Men har vertfall endelig roet ned og fulgt kurven sin siste 2 mnd. Men han er stor overalt. Så tror han bare er sånn.

Mor min kjøpte sko til han. Str 21 som jo skulle være ca 1 år. For små når vi prøvte dem for 1 mnd siden. Jeg kjøpte nissehue for vel 3 uker siden. Størrelse 1+ år. Fikk ikke testet den på forhånd på grunn av merking som var festet midt i. Såvidt vi får den på :p store hender også. Så jeg har rett og slett fått en kraftkar tror jeg :-D
 
Haha :) ja han er litt stor for alderen gutten min. Men har vertfall endelig roet ned og fulgt kurven sin siste 2 mnd. Men han er stor overalt. Så tror han bare er sånn.

Mor min kjøpte sko til han. Str 21 som jo skulle være ca 1 år. For små når vi prøvte dem for 1 mnd siden. Jeg kjøpte nissehue for vel 3 uker siden. Størrelse 1+ år. Fikk ikke testet den på forhånd på grunn av merking som var festet midt i. Såvidt vi får den på :p store hender også. Så jeg har rett og slett fått en kraftkar tror jeg :-D

De vokser jo så i rykk og napp disse små. 2-åringen har hatt samme størrelsen i et halvt års tid nå, så regner med han plutselig skyter fart nå. Like før lillebror tar han igjen på lengden her nå. Fant vel ut at det var i underkant av 10cm mellom dem!
 
Back
Topp