Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så gøy med skryt Flink gutt altså!Vi var på 9 mnd kontroll i dag og lillegutt blir 9 mnd i morgen
6mnd: Lengde-68 Vekt-8310 Ho-44,8
9mnd: Lengde-72,7 Vekt-8840 Ho-46
Mye skyt å få ang motorikk, bevegelse, språk og samspill
Huff, kjenner til den følelsen. Jeg gruet meg veldig til dagens kontroll. Rett og slett for at lillegull ikke spiser ordentlige måltider enda, han foretrekker fortsatt morsmelk som hovednæring. Mater hyppig om natten gjør vi også Vår HS er veldig åpen for familiers ulikheter og hun støtter oss i våre valg. Men man kjenner fort på hvert minste "avvik" fra den store boka.. Tror den følelsen blir verre ettersom barna blir størreÅh så gøy med skryt Flink gutt altså!
Kjenner jeg "gruer" meg bittelitt til neste kontroll her. Vesla sier fremdeles ikke stort...
Vi skal på 10 mnd kontroll til uken. Vesla går noen skritt alene nå, og er veldig tidlig ute motorisk.Hun står også lenge alene uten å holde seg, men hun sier fortsatt ikke et kvekk. Jeg fikk høre sist gang jeg var der at det ikke er uvanlig at barn som er tidlig motoriske, ofte henger igjen med snakkingen. (Takk og lov!!)Huff, kjenner til den følelsen. Jeg gruet meg veldig til dagens kontroll. Rett og slett for at lillegull ikke spiser ordentlige måltider enda, han foretrekker fortsatt morsmelk som hovednæring. Mater hyppig om natten gjør vi også Vår HS er veldig åpen for familiers ulikheter og hun støtter oss i våre valg. Men man kjenner fort på hvert minste "avvik" fra den store boka.. Tror den følelsen blir verre ettersom barna blir større
Har dere kontroll før 12mnd? Når gullene våre er ca året så er dem blitt mye jevnere i utviklingen. Hun observerer sikkert og plutselig kommer ordene for fullt
Min mor har fortalt meg at jeg aldri reiste meg som de andre jevnaldrende babyene. Men på mine foreldres soverom så gikk jeg langs med sengen og skyvedørsgarderoben med speil. Så fort noen kom inn, så satte jeg meg ned Da jeg endelig var klar så kom jeg gående helt fra soverommet og ut i stuen (stort hus). Det er også en måte å være først og sist på
Er klar over dette selv. Er ingen barn i barselgruppen min som snakker enda heller. Bare "babyspråk" som ma-ma, osv.Gi rom for variasjoner sier nå jeg [emoji4]