8 mnd kontroll

Så gøy! Vanlig her også, vi skal ikke før om et par uker, men det er fordi jeg måtta utsette det litt for å få kabalen til å gå opp :)
 
Vi skal i slutten av mnd. Her er det annen hver mnd frem til ett år fra 6 mnd :)
 
Her er det 9 mnd, så mann tar med baby dit om 1,5 uke.
Jeg er veldig spent på lengde og vekt nå, for hu hadde akkurat begynt å spise måltider etter sist gang, og hu har fått erstatning også, så hu har jo vokst masse. Men fint å se om kurven er bra :)
 
Vi var på 8 mnd kontroll :) Så nå er det ingen kontroll før 12 mnd kontrollen :)
 
Vi er blitt innkalt på 10 mnd kontroll, og så 12 mnd kontroll m/vaksine igjen.
Skrekk og gru...
 
Hvis jeg ikke husker helt feil, så var han 70.5 lang og veide 10.7 kg :)
Han slekter på faren sin side, for det var alle gutta tykke som små :p
Stor og fin gutt da Mina:)

Blitt så flink til å komme seg frem også ser jeg:)
 
Stor og fin gutt da Mina:)

Blitt så flink til å komme seg frem også ser jeg:)

Ja han åler seg framover som en fisk på land :p Men han prøver å krabbe og i dag satte han seg opp for første gang også :D
 
Ja han åler seg framover som en fisk på land :p Men han prøver å krabbe og i dag satte han seg opp for første gang også :D
Åh enda en milepæl !
Nå er det en ny verden som åpner seg for han:)
 
Da har vi vært på kontroll! Snuppa er nå 7.175 kg og 72 cm lang. Selvom hun har vært syk i over to uker hadde hun lagt litt på seg!!!

Så hun fortsetter med å være lang og tynn!!!
 
Vi er på kontroll hver måned så da har vi jo vært på 8mndskontroll også :p

Vi var på kontroll 22.des og hun ble 9mnd 3.jan så det ble mer 8.5-9mndskontroll enn 8mnd :p
Hun var 6800g og 68cm :)
Denne mnd skal vi både på vanlig hs-kontroll og på habu (oppfølging av premature) å få helsjekk av lege og fysioterapeut, blir spennende :D
 
Her er det ikke før 10 mnd! :eek:
 
Vi skal 2 februar. Fine tall på frøkna Anna [emoji4]. Mi var 69 cm og 8.5 kg på 6 mnd...


Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.
 
Vi skal 2 februar. Fine tall på frøkna Anna [emoji4]. Mi var 69 cm og 8.5 kg på 6 mnd...


Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.
Takk for det Maiken.

Her var lillegull 68, 5 cm og 7,7 kg på sin 6 mnd kontroll :)

Lykke til på 8 mnd kontrollen :)
 
Back
Topp