8 dpo symptomer og testing

Onsdag [emoji21]

Selv om baby verden sier 20. Positiv El test den 3 oktober .. vanlig 28 dagers syklus. Men er ikke helt i i disse testene og når ting skjer osv [emoji85][emoji85][emoji23]

Det ligner på streken jeg hadde på lørdag. Testet med et annet merke?

Nei ikke enda. Skal ta en når jeg kommer hjem om 30 min hvis testene kom i posten i dag har du testet noe mer?

20171017_231236.jpg

Noen som ser noe på denne? Jeg ser en svak svak rosa strek i virkeligheten. Men ser liksom baret halve streken godt så usikker på om den tells? [emoji23]

Vis vedlegget 234530

Noen som ser noe på denne? Jeg ser en svak svak rosa strek i virkeligheten. Men ser liksom baret halve streken godt så usikker på om den tells? [emoji23]
Ser antydning til halv strek, men vet ikke om jeg hadde stolt på det. Jeg hadde en graviditet i sommer. Da var det ingen tvil om at testene var positive. Selv stoler jeg ikke nå på svake antydninger til streker, så tester alltid på nytt hvis jeg er i tvil. Ifølge bruksanvisningen er jo også svake streker ganske så synlige.
Krysser fingra for at det er noe der :)

Ser antydning til halv strek, men vet ikke om jeg hadde stolt på det. Jeg hadde en graviditet i sommer. Da var det ingen tvil om at testene var positive. Selv stoler jeg ikke nå på svake antydninger til streker, så tester alltid på nytt hvis jeg er i tvil. Ifølge bruksanvisningen er jo også svake streker ganske så synlige.
Krysser fingra for at det er noe der :)
For øvrig: testet negativt jeg og. Er på overtid. Skulle hatt mensen på fredag. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått det, men har trolig sammenheng med graviditet utenfor livmor nå i sommer. Måtte fjerne en eggleder:/

Back
Topp