tyren86
Forelsket i forumet
Jeg tok en rfsu som var negativ [emoji21]Jeg klarte ikke å vente til i morgen. Tok nettopp en cb pluss. Den var negativ [emoji21]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok en rfsu som var negativ [emoji21]Jeg klarte ikke å vente til i morgen. Tok nettopp en cb pluss. Den var negativ [emoji21]
Uff... Jeg får bare vente på mensen. Jeg tror ikke det lyktes denne gangen, heller.Jeg tok en rfsu som var negativ [emoji21]
Samme her. Når venter du mensen?Uff... Jeg får bare vente på mensen. Jeg tror ikke det lyktes denne gangen, heller.
Jeg tror den kommer i morgen eller på onsdag. Enn du?Samme her. Når venter du mensen?
Tror du om denne?Foreløpig ingen tr
Det ligner på streken jeg hadde på lørdag. Testet med et annet merke?Tror du om denne?Vis vedlegget 234496
Det ligner på streken jeg hadde på lørdag. Testet med et annet merke?
Jeg har ikke testet mer. Jeg tenker at mensen kommer.Nei ikke enda. Skal ta en når jeg kommer hjem om 30 min hvis testene kom i posten i dag har du testet noe mer?
Ser antydning til halv strek, men vet ikke om jeg hadde stolt på det. Jeg hadde en graviditet i sommer. Da var det ingen tvil om at testene var positive. Selv stoler jeg ikke nå på svake antydninger til streker, så tester alltid på nytt hvis jeg er i tvil. Ifølge bruksanvisningen er jo også svake streker ganske så synlige.Vis vedlegget 234530
Noen som ser noe på denne? Jeg ser en svak svak rosa strek i virkeligheten. Men ser liksom baret halve streken godt så usikker på om den tells? [emoji23]
For øvrig: testet negativt jeg og. Er på overtid. Skulle hatt mensen på fredag. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått det, men har trolig sammenheng med graviditet utenfor livmor nå i sommer. Måtte fjerne en eggleder:/Ser antydning til halv strek, men vet ikke om jeg hadde stolt på det. Jeg hadde en graviditet i sommer. Da var det ingen tvil om at testene var positive. Selv stoler jeg ikke nå på svake antydninger til streker, så tester alltid på nytt hvis jeg er i tvil. Ifølge bruksanvisningen er jo også svake streker ganske så synlige.
Krysser fingra for at det er noe der![]()