tyren86
Forelsket i forumet
10dpo i dag. Jeg er usikker på hva testen viser. I virkeligheten er den litt sterkere enn på bildet.![]()
![]()
Er det early testen? Min er helt lik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10dpo i dag. Jeg er usikker på hva testen viser. I virkeligheten er den litt sterkere enn på bildet.![]()
![]()
Ja, det er det. Jeg viste den til kjæresten da han stod opp. Han så også streken. Jeg har kjøpt to tester fra a1 + en cb digital.Er det early testen? Min er helt likaner ikke jeg heller
Er det early testen? Min er helt likaner ikke jeg heller
Jeg tok nettopp en rfsu 25ml. Den var blank. Ikke så rart siden cb early viste svaaak strek. Jeg venter til mandag.
Jeg har bare 25ml tester. Har ikke så lyst til å sløse dem bort, og plutselig må jeg kjøpe flere. IKM er sannsynligvis ikke før på tirsdag.Jeg tar en ny i morgen tidlig. Klarer ikke la vær. Jeg prøvde å laste opp bilde men får beskjed om at filen er fòr stor ; (
Min er lik, ja. Til og med kjæresten så streken. Hos meg så den blå ut i virkeligheten, men jeg fikk den ikke med på bildet.Sånn er min tok i går kveld . Vet ikke hvordan jeg skal tolke den. Skygge bare? Er din lik?
Jeg har opplevd det samme. Veldig svak strek. Fikk riktignok negativt resultat da jeg senere tok en digital test med ukesindikator. Nå er jeg 17 dpo og venter i spenning![]()
Tok en ny test nå. Fra RFSU. Den er, så vidt jeg kan se, negativ. Skjønner ikke dette, altsåSå spennende [emoji7] du må oppdatere [emoji4] da er vi like gamle [emoji4]

BildeTok en ny test nå. Fra RFSU. Den er, så vidt jeg kan se, negativ. Skjønner ikke dette, altså![]()
Aha! TakkRfsu har 25 ml mens den andre ha 10 så kan være derfor [emoji4]
Aha! TakkMen uansett burde vel også RFSU sin slått ut 17 dpo? Har hatt litt stikkende ubehag på begge sider. Aldri kjent noe tilsvarende før. Blir litt urolig. Mulig det blir innvendig ultralyd, med tanke på at jeg i august måtte fjerne en eggleder.
Prøvd lenge, @tyren86 ?