8 dpo symptomer og testing

10dpo i dag. Jeg er usikker på hva testen viser. I virkeligheten er den litt sterkere enn på bildet.
e5a63e4c925ecf0f8d27264511c0d6b5.jpg
1ce5948ab624bc27fb58b908cd64c85b.jpg

Er det early testen? Min er helt lik:) aner ikke jeg heller

Jeg tar en ny i morgen tidlig. Klarer ikke la vær. Jeg prøvde å laste opp bilde men får beskjed om at filen er fòr stor ; (
Jeg har bare 25ml tester. Har ikke så lyst til å sløse dem bort, og plutselig må jeg kjøpe flere. IKM er sannsynligvis ikke før på tirsdag.

69f918c8358d6b0ff694c81e045cc77e.jpg

070a8695e2790dd1f3aef6e8bad4b4f3.jpg

Sånn er min tok i går kveld . Vet ikke hvordan jeg skal tolke den. Skygge bare? Er din lik?

Jeg har opplevd det samme. Veldig svak strek. Fikk riktignok negativt resultat da jeg senere tok en digital test med ukesindikator. Nå er jeg 17 dpo og venter i spenning :)

Jeg har opplevd det samme. Veldig svak strek. Fikk riktignok negativt resultat da jeg senere tok en digital test med ukesindikator. Nå er jeg 17 dpo og venter i spenning :)

Så spennende [emoji7] du må oppdatere [emoji4] da er vi like gamle [emoji4]

Rfsu har 25 ml mens den andre ha 10 så kan være derfor [emoji4]

Rfsu har 25 ml mens den andre ha 10 så kan være derfor [emoji4]
Aha! Takk:) Men uansett burde vel også RFSU sin slått ut 17 dpo? Har hatt litt stikkende ubehag på begge sider. Aldri kjent noe tilsvarende før. Blir litt urolig. Mulig det blir innvendig ultralyd, med tanke på at jeg i august måtte fjerne en eggleder.
Prøvd lenge, @tyren86 ?

Aha! Takk:) Men uansett burde vel også RFSU sin slått ut 17 dpo? Har hatt litt stikkende ubehag på begge sider. Aldri kjent noe tilsvarende før. Blir litt urolig. Mulig det blir innvendig ultralyd, med tanke på at jeg i august måtte fjerne en eggleder.
Prøvd lenge, @tyren86 ?

3 prøve perioden nå så ikke prøvd veldig lenge. Har 3 barn fra før :) men kjenner jeg har gitt opp for denne mnd. 12 dpo og negativ rfsu test i dag. Var sikkert bare skygge strek på de andre testene.

Har dere prøvd lenge?[emoji4]

Back
Topp