8+4 Se så fin <3

Absolutt verdt det hvis dette går hele veien, ja :D Min gyn sa at hvis man ser at alt er bra på UL fra uke 8 og utover, er sjansen minimal for abort. Han var så klar at han sa "nå blir det baby". 8 uker er visst "den nye 12 uker" :D Så jeg begynner også virkelig å tro på det! Er 9+0 i dag, og var på UL på mandag hvor alt så fint ut ❤
Fikk høre det sist gang jeg også, og da gikk det galt noen dager etter så kjenner at jeg fortsatt holder litt pusten :p MEN noe sier meg at det går bra nå :D ser vi er like langt på vei ❤️ ..spennende :)
 
Hvor lenge skal dere ta crinone? Jeg tar lutinus å har bare en eske igjen som varer til jeg er 10+3. Usikker på om jeg ska be om ny resept eller bare slutte av da.
Jeg skal ta til 12. fullførte uker, for da er man sikker på at morkaken har tatt helt over. Men vet det er ulike praksiser rundt dette så tror du skal føle deg trygg uansett ❤️ men du kan jo alltids ta en ekstra prat med legen? :)
 
Hvor lenge skal dere ta crinone? Jeg tar lutinus å har bare en eske igjen som varer til jeg er 10+3. Usikker på om jeg ska be om ny resept eller bare slutte av da.

Vi har tatt ivf i København. Skal bruke lutinus til uke 7. Lurer også på om jeg skal spørre gyn her om jeg skal fortsette litt til. Skal på TUL neste fredag.
 
Hvor lenge skal dere ta crinone? Jeg tar lutinus å har bare en eske igjen som varer til jeg er 10+3. Usikker på om jeg ska be om ny resept eller bare slutte av da.
Jeg har også fått beskjed om å vente til uke 12 med å slutte :) Men det er vel litt varierende praksis der ute. Har hørt om flere som har gått på det til uke 10 også.
 
Back
Topp