8+4 Se så fin <3

KlarForNr2

Flørter med forumet
Er gravid for 4.gangen på under 2 år.. to SA og forrige gang MA. Har flere ganger trodd det har gått galt igjen, nok en gang, og i dag på UL var jeg sikker på det hadde stoppet opp der inni(av diverse grunner) iløpet av den siste uken.. Har et barn fra før med samme mann men sliter med nr 2 uten at vi helt vet hvorfor (nybegynnerflaks? Hehe)
Kort fortalt mye spotting, blødninger, smerter ..ja hele den regla. MEN på UL igjen i dag fikk vi se mirakelet som fortsatt klamrer seg fast i mamma's mage :) dette MÅ bare gå veien nå! Vet ikke om jeg klarer flere runder.. Ble i tillegg fra sist uke flyttet 4 dager frem så alt tyder på at han/hun trives. Kan også nevnes at jeg går på Crinone(noen flere?) så mulig det hjelper meg mot mål denne gang! Krysser alt vi har!

Legger ved et par ul-bilder av mirakelet ..med beina i kryss og hender ut <3
ImageUploadedByBV Forum1472251563.631706.jpg
ImageUploadedByBV Forum1472251654.060826.jpg
 
Så fantastisk! <3
Håper det går veien for dere nå :)
Jeg gikk på crinone forrige vellykkede sv.skap :)
 
Så herlig å se :D Jeg går også og klamrer meg til håpet om at det skal gå denne gangen. Har hatt én SA og fire kjemiske. Men denne gangen ser det veldig lovende ut. Jeg går også på Crinone. Noe skikkelig griseri, ikke sant? :p Håper det er det som skal til for spira deres også nå :D
 
Herlighet så vakkert!❤️ Gleder meg virkelig til ny ultralyd i uke 10 hvis alt fortsatt er bra da! Uke 8+6 idag!
Jeg går også på crinone men har ikke merket noe til griseriet alle prater om. Gjør jeg det feil?? Hmm..,
 
Så fantastisk! <3
Håper det går veien for dere nå :)
Jeg gikk på crinone forrige vellykkede sv.skap :)
Åh så godt å høre at det gikk bra for deg da du gikk på de :D
Alt bra så langt og begynner å tro at det går veien denne gangen <3
Kan jeg spørre om du går på prog.støtte denne gang? :)
 
Så herlig å se :D Jeg går også og klamrer meg til håpet om at det skal gå denne gangen. Har hatt én SA og fire kjemiske. Men denne gangen ser det veldig lovende ut. Jeg går også på Crinone. Noe skikkelig griseri, ikke sant? :p Håper det er det som skal til for spira deres også nå :D
Noe griseri ja? Uff ..DET kan jeg skrive under på, Hehe! :D men vell verdt det om det går bra!

Jeg begynner så smått å kjenne på at dette kommer til å vare!

Er jo noen uker igjen til men er sååå klar for å bikke uke 12! Går over på 9+0 i morgen! :D
Hvor langt er du kommet? <3
 
Herlighet så vakkert!❤️ Gleder meg virkelig til ny ultralyd i uke 10 hvis alt fortsatt er bra da! Uke 8+6 idag!
Jeg går også på crinone men har ikke merket noe til griseriet alle prater om. Gjør jeg det feil?? Hmm..,

Ja, helt nydelig! <3

Nedtellingen til uke 12 er fullt igang, Hehe!

Hmm, nei tror du neppe kan gjøre feil med mindre du spruter opp i feil hull, Hehe ! Men mulig du er en del i bevegelse iløpet av dagen? Jeg er stort sett sengeliggende dessverre men begynner å bli litt bedre nå og merker betraktelig mindre klumper og kliss da! ..virker som den løser seg bedre opp ved bevegelse ;)
 
Gratulerer så mye ❤️ Krysser fingrene for dere:)
Jeg sliter også med nr 2 denne gang:/ vi har holdt på i ett år nå, å jeg har hatt 2 SA, begge i uke 7. Nå er jeg gravid igjen, i uke 6. Så er temmelig stressa i disse dager:nailbiting::D
 
Gratulerer så mye ❤️ Krysser fingrene for dere:)
Jeg sliter også med nr 2 denne gang:/ vi har holdt på i ett år nå, å jeg har hatt 2 SA, begge i uke 7. Nå er jeg gravid igjen, i uke 6. Så er temmelig stressa i disse dager:nailbiting::D
Uff, ja det er noen lange uker når det har gått galt før, kjenner meg godt igjen :/ MEN bikker over til 9+0 i morgen å begynner virkelig å tro at dette går veien! :D krysser alt jeg har for dere også!! <3
 
Noe griseri ja? Uff ..DET kan jeg skrive under på, Hehe! :D men vell verdt det om det går bra!

Jeg begynner så smått å kjenne på at dette kommer til å vare!

Er jo noen uker igjen til men er sååå klar for å bikke uke 12! Går over på 9+0 i morgen! :D
Hvor langt er du kommet? <3
Absolutt verdt det hvis dette går hele veien, ja :D Min gyn sa at hvis man ser at alt er bra på UL fra uke 8 og utover, er sjansen minimal for abort. Han var så klar at han sa "nå blir det baby". 8 uker er visst "den nye 12 uker" :D Så jeg begynner også virkelig å tro på det! Er 9+0 i dag, og var på UL på mandag hvor alt så fint ut ❤
 
Hvor lenge skal dere ta crinone? Jeg tar lutinus å har bare en eske igjen som varer til jeg er 10+3. Usikker på om jeg ska be om ny resept eller bare slutte av da.
 
Back
Topp