8+4 da endte lykken..

Da er jeg tilbake fra legen og hun sier truende abort, så jeg skal inn på gyn. med ultralyd kl 13.
Blør ifra livmora, men hun prøvde så godt hun kunne å trøste meg med at livmora er stor så den har vokst ihvertfall.. Stakkars mannen min skulle egentlig ikke komme hjem før neste torsdag men han kommer hjem i dag. Takk og lov så jeg slipper å sitte alene med dette og alle følelsene. Og ikke minst hormonene som tar helt over.
 
Jeg hadde aldri trodd dette skulle skje meg. To friske unger har jeg født og aldri hatt SA, men likevel skulle det ende med det i dag.

Lykke til videre alle sammen, krysser fingrer og tær for at deres små mirakler sitter :)
stor trøsteklem til deg... håper du snart får en ny spire
 
Dessverre er min lille spire borte, så vi prøver videre :) Lykke til videre alle sammen :)
 
Hvordan gikk det på ul?
Håper alt står bra til og at du blir sykemeldt med beskjed om å ligge i ro!
 
UL viste at det lille fosteret hadde forsvunnet :( Kroppen min reagerte med masseblødning i går for å tømme seg sa hun. mistet nok for ca 2 uker siden.
Men om jeg fikk akutte magesmerter så kan det være svangerskap utenfor livmoren. Det klarte de ikke å se på ul så tidlig for at de er små disse nurkene ennå. Prøver igjen og igjen til den sitter ihvertfall :)
 
Uff, så trist da :/
Bra du holder motet oppe! :)
Lykke til videre på ferden og så krysser vi fingrene for at spiren sitter 9 mnd neste gang :)
 
Back
Topp