8+4 da endte lykken..

Jeasta

Betatt av forumet
Jeg hadde aldri trodd dette skulle skje meg. To friske unger har jeg født og aldri hatt SA, men likevel skulle det ende med det i dag.

Lykke til videre alle sammen, krysser fingrer og tær for at deres små mirakler sitter :)
 
Utrolig trist å høre :(
Håper det går bra med deg, og at spira sitter raskt igjen ;)
Lykke til videre! :)
 
Jeg hadde aldri trodd dette skulle skje meg. To friske unger har jeg født og aldri hatt SA, men likevel skulle det ende med det i dag.

Lykke til videre alle sammen, krysser fingrer og tær for at deres små mirakler sitter :)


Det samme sa jeg også da jeg mistet. To friske barn/sv.skap å så en SA?! Skulle heller ikke skje meg...
Men lykke til videre, nesten gang sitter spira! Stor klem til deg :)
 
Nei, så leit! :( Håper en ny spire sitter raskt igjen. Lykke til videre!
 
uffameg!!! det var voldsomt da :(
stor trøsteklem til deg <3
 
Uff, ikke noe særlig, klem og lykke til videre, håper at spiren sitter raskt igjen :)
 
Tusen takk for støtten.. så ufattelig vondt :crybaby2
 
Dere som har mistet, hvor fort prøvde dere igjen? Er blødningen i dag det samme som første dag i mens?
 
Så trist! Håper spiren sitter igjen om ikke lenge!
 
Jeg kan ikke svare for dem som har hatt SA men etter dødfødselen til aron ville vi prøve med en gang, men jeg hadde jo renselse etter fødsel og første mens kom 10 uker etter fødsel og etter det ble jeg gravid....
Håper det klaffer fort igjen og at spiren holder seg fast,
masse klemmer til deg og ja, det er vondt å miste en som er så ønsket <3
 
Bare og prøve igjenn når blodning har gått over... trist at du mista :,( *trøste*
 
Utrolig trist... :( Håper dere får en ny spire snart
 
så trist :-(
 
Har fått time til legen kl 10 og håper å få en ultarlyd i dag. skulle på tidlig ultralyd neste torsdag, så jeg prøver å holde motet litt oppe ved at kanskje det var tvillinger og en takket for seg. Lite sannsynlig dessverre men jeg må bare håpe..

Tusen takk for alle gode tanker :)
 
Utrolig trist å lese :( Vet alt for godt hva du går igjennom nå, desverre :( :( Jeg mistet i slutten av November, men allerede lille julaften testet jeg positivt ijen ;) Nå er jeg 9uker :) Så det er fult mulig og bli gravid med en gang, uten å få menstrasjon imellom :)
 
Nei og nei, så trist :( Håper det er som du sier, at du har mista en tvilling, det er jo fullt mulig. Stor klem
 
Back
Topp