73 dager til julaften ❤️

Har pakket inn 15 gaver, kjøpt rundt 25 men har vel 20 igjen:confused:
Kjøpt noen kalendergaver.
 
Hurra! Jeg kjøpte tre gaver i august (ny rekord) og har begynt på lista over hva vi skal kjøpe. Med to desemberbarn i tillegg til juleutgifter er desember en altfor dyr måned til at jeg ikke fordeler det litt.

Jeg bestilte også akkurat diverse til juleverksted, slik at det er klart, og nye adventsstjerner til å ha i vinduene. Vi bygget ut stua i sommer, så nå har vi plutselig mange flere vinduer :) Fjorårets modeller selges heldigvis billig på nett nå :p
 
Nei ikke begynt med noe, annet enn å glede meg :D
 
Har prøvd å starte i år, siden vi får baby i midten av november. Helst skulle jo alt vært klart til da, siden man ikke vet hvordan tiden blir når man har smått for første gang. Men jeg er ikke noe flink på gaver å må ha folk til å ønske seg nøyaktige ting slik at jeg vet de får noe de ønsker. Jeg hater egentlig gaver. Hater å gi å få. For stort sett så er det ikke 100 % innenfor, å da går det jo i søpla når folk føler det tar opp for mye plass. Eller at det er gått ut på dato. Alt kan kastes. Så nei håper jeg får ønskeliste hos de som skal ha gaver i år før babyen er her. Og at jeg slipper tenke på at jeg kjøper søppel. Heldigvis vet folk mitt syn på gaver, så får veldig lite selv. Satser på at om de ikke gir noen ullklær til snipp så slipper vi masse gaver til han også. Med mindre de er supre julegavegivere.
 
Har ikke kjøpt en eneste gave enda, men er godt i gang med planleggingen heldigvis. Blir mye på en gang siden det er så mange bursdager i tillegg fra oktober - januar :rolleyes:
 
Jeg pleier å handle julegaver igjennom hele året.
Det sparer meg for penger og i Desember ettersom jeg har mange å kjøpe til.
Men jeg "småstresser" allikevel hver Desember..:rolleyes:
 
Hurra! Jeg kjøpte tre gaver i august (ny rekord) og har begynt på lista over hva vi skal kjøpe. Med to desemberbarn i tillegg til juleutgifter er desember en altfor dyr måned til at jeg ikke fordeler det litt.

Jeg bestilte også akkurat diverse til juleverksted, slik at det er klart, og nye adventsstjerner til å ha i vinduene. Vi bygget ut stua i sommer, så nå har vi plutselig mange flere vinduer :) Fjorårets modeller selges heldigvis billig på nett nå :p
Hvad har du bestilt til juleverksted??
 
Back
Topp