73 dager til julaften ❤️

Jeg har begynt planleggingen, kjøpt bare ett par gaver. Redd jeg ikke får ordnet så mye før etter julemessa på jobb i november. Men gleder meg til ferie siste uka i november for da skal vi bake og starte skikkelig med juleforberedelser sammen med ungene.
 
Hva er ok sum å gi gave til en på 11, 9 og 1? Ikke jeg som skal kjøpe, mamma kjøper for meg da vi ikke får besøkt de til jul i år.
Set man har råd til :)
Men sånn til 1 åringen så har extra leker find tilbud nå , samme med lekekassen.
 
Jeg har begynt å plukke med meg ting til kalenderene her og der, men gaver har jeg ikke begynt med enda nei

Planlegger nå så smått og har bestilt lam til jul. Har spurt svigermor om hun kommer, men ikke fått svar
 
Alle gaver er kjøpt inn, både til pakkekalender og ellers. :) Vi har også invitert til julaften, og juleverksted. :)
 
Har kjøpt én gave :p Vi skal bort på julaften.
 
Har begynt å kjøpe gaver idag :) Kjøpt inn forstørrelse av bilde til mamma og personlige julekuler til besteforeldre og oldemor :) Ellers kjøper/lager vi alltid matkurver, men de venter vi med til nærmere jul :)
 
Er over halvveis ferdig med julegavene, og har en plan på de fleste vi mangler. Nå planlegger jeg juleverksted :)
 
Kjøpt inn et par småsaker til mannen. Men det var fordi jeg var redd for at lagerhaus ikke skulle ha igjen de dachsetingene til jul...! Er sånn at jeg kjøper inn om det er noe jeg vet treffer 100 %. Utsetter storshoppingen til litt nærmere. Nære venner får f.eks mummikrus (disse pleier å komme billig på Black friday) og nære venners barn får pysj fra hm. Blitt tradisjon kan man vel si...!
 
Holder på å lage noen gaver, skal lage noen småkaker/karameller o.l når det nærmer seg (til f.eks min bror som er ungkar og aldri baker :hilarious:).

Vi skal være med mamma denne jula (annenhvert år hos svigers, så bytter vi på annenhver gang hos mamma og pappa slik at vi er hos hver av dem hvert fjerde år. Må jo elske skilte foreldre *ironi*:rolleyes:). Men hvor vi skal være er enda usikkert, mulig her eller hos søsteren min.
 
Ferdig med pakkekalenderen til de 3 store barna. Så 72 gaver er i boks og ligger inne i skapet å venter på å bli pakket inn. Minien på 10,5 mnd får ikke pakkekalender før neste år, han får nøye seg med puppen:hilarious: Kjøpt noen få julegaver, men venter til Black friday med å kjøpe resten av gavene, satser på some good deals der:) Gleder meg til 1.november, for da skal julebelysningen ute i hagen opp:santa:hello2
 
Back
Topp