Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det bare 73/74 dager igjen til keisersnittdagen!! Vi har ikke fått dato, men vi vet hvilke to dager det er snakk om, så nå begynner det virkelig og nerme seg!
75 dager her Egentlig 74, men jeg ville ikke ha dagen før pga. "Jubileet" som er i år.. Sikkert litt sært av meg, men når man først kan velge syntes jeg det var greit å styre unna den dagen hvor jeg ser for meg en del avisoppslag rundt dette.. Vil at det skal være en dag som bare er forbundet med noe positivt -så om du ikke har tenkt på det vil jeg bare nevne det Og blir det den dagen, blir det sikkert helt perfekt det også
Så spennende! Det må være godt å skulle ha en dato å forholde seg til.
Sitter også å venter på brev om KS dato.
Tror jeg vet hvilke to dager det står mellom jeg også, så får vi bare håpe det ikke starter tidligere.
Yngste kom 13 dager før termin..
Dersom det starter før, får man det de kaller Ikke planlagt KS.Blir spennende! Men de er vel klare over at det kan skje tidligere? Så de er litt føre var
Dersom det starter før, får man det de kaller Ikke planlagt KS.
Ikke noe dramatisk
Hos meg sette babyen seg fast, så vil ikke klare å få den ut ved egen hjelp uansett så vil ikke være noe hast her hellerDet jeg tenkte i mitt tilfelle hadde det ikke vært krise med mindre vannet går, for fra da av går det veldig fort til meg, men tiden til vannet går, har jeg erfart flere dager med rier.
Nå er jeg kanskje helt grønn, men hvilket jubileum?
Eller så er det bare jeg som er litt sær Den datoen er det 75 år siden Norge ble angrepet av tyskerne og andre verdenskrig startet her. Vi vil at lillebror skal ha sin egen dato uten at det er noen store hendelser knyttet til den ( iom.at vi har mulighet til å planlegge litt) og derfor styrte jeg unna akkurat den dagen.. Skriver bl.a.i en bok til barna "Boken om deg". Der er det viet en side til "viktige nyheter/hendelser denne dagen".
Aha, skjønner.. Skjønner jo tankegangen, men for meg er det viktigere at det ikke blir den 9'ende, for da ble byen vi bor i og vokst opp i, bombet til øde av tyskerne under 2 verdenskrig. Vi bor i en kystby, så tyskerne var stadjonert her hele tiden, så er mye grusom historie her i fra, men som sagt så er den 9'ende den verste dagen under 2 verdenskrig for våres by.
Men samtidig, så fra 2 verdenskrig startet, og de kom inn i Norges land, så har jo den krigen rammet så og si alle dager i april, for alle byer og steder i Norge forbinder jo en eller annen dag i april med krigen. Tenker at for vår del den dagen barnet kommer så blir det jo en fin dag uansett Og for alt vi vet, kan det jo hende barnet vi får nå blir virkelig interisert i denne krigen (noe jeg er, veldig glad i historie) at den bare synes det er litt spesielt mtp bursdag og hendelser
Joda, det er jo forsåvidt det, men er så rart og "miste" all den spenningen med riene som jeg hadde første gangen... Nesten så jeg håper litt på at fødselen starter før, bare for å få kjenne på det Er livredd for ks, men vil ikke utsette meg for ny ruptur heller.. Kjedelige greier
Det er den 9.jeg tenker på Er det nedtellingen min av antall dager som er feil kanskje? Skal ihvertfall ha ks den 10.april
Jeg har termin 8.Det er den 9.jeg tenker på Er det nedtellingen min av antall dager som er feil kanskje? Skal ihvertfall ha ks den 10.april
Jeg har termin 8.
Og det er 73 dager igjen til termindato i dag
Ja, det skjønner jeg. Jeg ble satt i gang sist, så jeg håper inderlig at det starter av seg selv.
Jeg er også litt redd av tanken om ks, men det er sikkert å foretrekke enn en ny ruptur, ja!