7 dager gammel :)

Gratulerer!

Gratulerer med den lille jenta
Håper alt står bra til
Bor dere langt unna sykehuset siden dere ikke rakk frem, eller ventet dere en stund hjemme? Skulle du født ved SØF?
Jeg hadde også en rask fødsel med førstemann. Under tre timer fra vannavgang, men var heldigvis på sykehuset da vannet gikk.

Tusen takk alle sammen

Jellybelly: det begynte ved 24 tiden, skjønte ikke helt hva det var med en gang, ved 3 tiden ringte jeg SØF men siden det var første gangs så skulle jeg bare avvente. Og da gjør jeg jo det ved 5 tiden vekket jeg samboern, for da begynte det og gjøre skikkelig vondt. Kjente press i magen, vi fant ut at vi måtte ringe ambulanse, og de var her etter 10 min og da gikk vannet med en gang de kom :) ble fullt blålys til SØF, men vi rakk ikke dit. Jordmor kom i egen akuttbil og møte oss i son kl 07;00. Da var det 3-4 press og hu var ute kl 07:15. Hadde ikke rukket fram i tide uansett, men herregud tenk hvis vi hadde kjørt selv

Gratulerer!

Oi, såpass ja. Bra dere ringte ambulanse da, ja:) Om du skal ha flere barn siden, er det bare å kjøre inn med en gang, tror jeg. ;) Godt det gikk bra likevel. Pustet hun selv med en gang? Sa de noe på vekta? Var vel liten selv til 37 uker? Beklager alle spørsmålene..;)

Ja da er det bare og reise med en gang, går sikkert fortere neste gang ( hvis vi skal ha flere da) ja hu var ganske liten til å være født i uke 37, men jeg var ikke stor under svangerskapet heller . Hun puster selv, alt var bare bra bortsett fra vekta Det går hvertfall riktig vei, hun legger på seg hver dag, får ganske tett oppfølging. I morgen er det ny vekt kontroll veldig spent .

Gratulerer! Nyt tida med en nyfødt liten...

Hvor bor dere siden dere stoppet i son? Dette er jo rett ved der jeg bor. Gratulerer med en knøttliten en:)

Back
Topp