Skader jo ikke å prøve J eg vet absolutt ingenting mer enn akkurat det jeg skrev altså, så kanon godt hende de titter på de igjenOkidet visste jeg ikke
men prøver å høre med de tilfelle
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skader jo ikke å prøve J eg vet absolutt ingenting mer enn akkurat det jeg skrev altså, så kanon godt hende de titter på de igjenOkidet visste jeg ikke
men prøver å høre med de tilfelle
![]()
Wow det var et utrolig bra resultat!!! Herremin!!!Oi så bra!! På meg fikk de 21 egg ut og alle ble befrukta... De satte inn ett og frøys ned 12 gulleggTrur ikke det er noen grense!! Lykke lykke til på mandag!! Dette blir bra vettu
![]()
Åh? Det sa ikke hun sykepleierne jeg snakket... Hun sa har jeg helt topp egg, så setter de kun ett, men er de bra men ikke helt topp så setter de inn muligens to også.På riksen setter de kun inn et egg qv gangen
Hvem sykehus tilhører dere? Oki jeg vil gjerne ha to... Om mulig1-2 ettersom, vi har hatt mulighet for 2, men ønsker 1, så det har ikke vært noe tema for oss
Ikke sikkert de sa alt til megÅh? Det sa ikke hun sykepleierne jeg snakket... Hun sa har jeg helt topp egg, så setter de kun ett, men er de bra men ikke helt topp så setter de inn muligens to også.
Hvem sykehus tilhører dere? Oki jeg
Porsgrunn![]()
De burde egentlig gi samme info til alle ....Ikke sikkert de sa alt til meg![]()
OkiPorsgrunn![]()
OkiGratulerer med flott resultat! Siden du er i risikogruppen for overstimluering tviler jeg på at Riksen vil sette inn 2. Flerlingesvangerskap gir høyere hcg og dermed kraftigere overstimulering.
Da er vi flerPorsgrunn![]()
Husker ikke hvilket land det var (mulig Danmark), men der lå eggene 4 dager i varmeskap, og prosentandelen for å lykkes mye høyereTakk for st du roer meg ned!! Merket eg ble et snev stressa når de ba meg vente, men kanskje det er det som skal tilda får man håpe de deler seg flott til mandag
![]()
Åh? det visste jeg ikke. SÅ braHusker ikke hvilket land det var (mulig Danmark), men der lå eggene 4 dager i varmeskap, og prosentandelen for å lykkes mye høyereBare å være glad for at de får varmet seg litt ekstra
![]()
![]()