7 befruktede egg og innsett imorgen!

Oki :) det visste jeg ikke :) men prøver å høre med de tilfelle :)
Skader jo ikke å prøve J eg vet absolutt ingenting mer enn akkurat det jeg skrev altså, så kanon godt hende de titter på de igjen :)

1-2 ettersom, vi har hatt mulighet for 2, men ønsker 1, så det har ikke vært noe tema for oss

Oi så bra!! På meg fikk de 21 egg ut og alle ble befrukta... De satte inn ett og frøys ned 12 gullegg :) Trur ikke det er noen grense!! Lykke lykke til på mandag!! Dette blir bra vettu :)
Wow det var et utrolig bra resultat!!! Herremin!!!

På riksen setter de kun inn et egg qv gangen
Åh? Det sa ikke hun sykepleierne jeg snakket... Hun sa har jeg helt topp egg, så setter de kun ett, men er de bra men ikke helt topp så setter de inn muligens to også.

1-2 ettersom, vi har hatt mulighet for 2, men ønsker 1, så det har ikke vært noe tema for oss
Hvem sykehus tilhører dere? Oki jeg vil gjerne ha to... Om mulig :)

Åh? Det sa ikke hun sykepleierne jeg snakket... Hun sa har jeg helt topp egg, så setter de kun ett, men er de bra men ikke helt topp så setter de inn muligens to også.
Ikke sikkert de sa alt til meg :-)

Gratulerer med flott resultat! Siden du er i risikogruppen for overstimluering tviler jeg på at Riksen vil sette inn 2. Flerlingesvangerskap gir høyere hcg og dermed kraftigere overstimulering.

Gratulerer med flott resultat! Siden du er i risikogruppen for overstimluering tviler jeg på at Riksen vil sette inn 2. Flerlingesvangerskap gir høyere hcg og dermed kraftigere overstimulering.
Oki :) jaja lov til å håpe, men forstår den da :)

Takk for st du roer meg ned!! Merket eg ble et snev stressa når de ba meg vente, men kanskje det er det som skal til :) da får man håpe de deler seg flott til mandag :)
Husker ikke hvilket land det var (mulig Danmark), men der lå eggene 4 dager i varmeskap, og prosentandelen for å lykkes mye høyere:) Bare å være glad for at de får varmet seg litt ekstra:) :)

Gleder meg til å høre mer om hva som skjer!!:) :) :)

Husker ikke hvilket land det var (mulig Danmark), men der lå eggene 4 dager i varmeskap, og prosentandelen for å lykkes mye høyere:) Bare å være glad for at de får varmet seg litt ekstra:) :)
Åh? det visste jeg ikke. SÅ bra :) godt å vite at mitt egg fikk tre dager da :) ja spent selv. sjekket om elsprøyta var ute idag og det var den...er på rugedag 8 :)

Back
Topp