Ikke i bruk
Forumet er livet
275 innlegg har dere skrevet fra kl 9 og til nå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh, flott å få en oppklaringAlle innlegg teller. Men det er kun de som har meldt seg på på forhond, og oppfyllet konkurransekravet, som kan være med å vinne premieneMen alle kan selvsagt skravle!!
![]()
Vi legger oss jo snart.. hehe. Men dere teller til kl 9? Vi er noen morgenfugler også.Siden i morrest, har dere skravla 431 innlegg! Det er 230 innlegg MINDRE enn i går. Klarer dere å øke tempoet litt, så dere knuser tallet fra i går, helt på tampen av dagen?![]()
Vi legger oss jo snart.. hehe. Men dere teller til kl 9? Vi er noen morgenfugler også.
Ja sant det er gøy??Kult med konkurranse, merker at jeg titter litt ekstra innom her i dag [emoji16]
Som Amalie sier, så teller alt som blir skrevet hele døgnet. Jeg noterer tallene i løpet av morgenen, i dag var det kl 9, i morgen blir det litt seinere.Vi legger oss jo snart.. hehe. Men dere teller til kl 9? Vi er noen morgenfugler også.
Sett med konkurranseøyne vel og merke...Tenker litt sånn og.. skulle hatt en klone som tok seg av jobb og annetJeg føler jeg skravler og skravler, men at fritiden ikke rekker til å skravle nok...Sett med konkurranseøyne vel og merke...
Det hadde vært noeTenker litt sånn og.. skulle hatt en klone som tok seg av jobb og annet![]()
hvertfall om det var jobb- og pliktene den klonen tok seg avSkulle gjerne hatt en klone til mye [emoji23][emoji23]Tenker litt sånn og.. skulle hatt en klone som tok seg av jobb og annet![]()