661..

Siden i morrest, har dere skravla 431 innlegg! Det er 230 innlegg MINDRE enn i går. Klarer dere å øke tempoet litt, så dere knuser tallet fra i går, helt på tampen av dagen? ;)

Siden i morrest, har dere skravla 431 innlegg! Det er 230 innlegg MINDRE enn i går. Klarer dere å øke tempoet litt, så dere knuser tallet fra i går, helt på tampen av dagen? ;)
Vi legger oss jo snart.. hehe. Men dere teller til kl 9? Vi er noen morgenfugler også.

Vi legger oss jo snart.. hehe. Men dere teller til kl 9? Vi er noen morgenfugler også.
Som Amalie sier, så teller alt som blir skrevet hele døgnet. Jeg noterer tallene i løpet av morgenen, i dag var det kl 9, i morgen blir det litt seinere.
Følger du oss på snap så kan du se random oppdateringer der. Søk opp "babyverdenforum" :)

Jeg føler jeg skravler og skravler, men at fritiden ikke rekker til å skravle nok...:wacky: Sett med konkurranseøyne vel og merke...

Er vanskelig med denne skravlingen ja. På dagtid kan jeg kun i de små pausene mine. Og fra jeg henter lisja i barnehagen og til hun legger seg så er det ikke så mye tid.

Back
Topp