Nullenusken
Forumet er livet
Ærlig talt, dette synes jeg går helt på viddene....
Bruker aldri å blande meg inn i ting her, men dette blir bare for drøyt....
Kjære deg, hovedinnlegger, mannen din er da ikke utro!
Han har fått en VENN som tilfeldigvis er av det kvinnelige kjønn og de har en god humor sammen.
De er VENNER og kan slenge dritt til hverandre slik venner gjør....
At han ikke snakker mer om det er fordi han virkelig ikke forstår hvorfor dette såret deg! Han legger ikke noe i meldingene og så på det hele som en vennskapelig spøk, og grunnen til at han slettet de andre meldingene er fordi han ønsket å vise deg at hun betyr ingenting for ham, og at meldingene er ingenting å spare på.
Selvsagt kan utroskap skje overalt, men man må da ikke se rødt av den minste lille ting!
Jeg er 99,9 prosent sikker på at det ikke er en tanke i hodet på noen av dem om å svarte en affære eller noe sånt!!!
I så fall hadde jeg hatt affærer omtrent daglig med forskjellige gutter :p
Bruker aldri å blande meg inn i ting her, men dette blir bare for drøyt....
Kjære deg, hovedinnlegger, mannen din er da ikke utro!
Han har fått en VENN som tilfeldigvis er av det kvinnelige kjønn og de har en god humor sammen.
De er VENNER og kan slenge dritt til hverandre slik venner gjør....
At han ikke snakker mer om det er fordi han virkelig ikke forstår hvorfor dette såret deg! Han legger ikke noe i meldingene og så på det hele som en vennskapelig spøk, og grunnen til at han slettet de andre meldingene er fordi han ønsket å vise deg at hun betyr ingenting for ham, og at meldingene er ingenting å spare på.
Selvsagt kan utroskap skje overalt, men man må da ikke se rødt av den minste lille ting!
Jeg er 99,9 prosent sikker på at det ikke er en tanke i hodet på noen av dem om å svarte en affære eller noe sånt!!!
I så fall hadde jeg hatt affærer omtrent daglig med forskjellige gutter :p