....

og er kanskje nødvendigvis ikke utroskap som kan være tingen.

Synes bare det er måten han er på etterpå og den meldingen at det er en sårende ting..

vet ikke jeg...

For å si det sånn, alle kan være utro når man vil hvor man vil med hvem man vil, og på hvor lang tid man vil! Finnes ingen begrensninger dersom man vil det. Har opplevd og hørt om mangen sære ting.
Stoler ikke særlig på mannfolk, så derfor jeg sier som jeg sier. Mener ikke at noen av dere er naive, men selv har jeg erfart at man må 'aldri si aldri'.

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

ORIGINAL: Inger_85

må bare få fram at jeg ikke har noe imot at han kjører med andre generelt!

så lenge de ikke er hyggelige damer han liker å prate med? [:-]

nei det har ikke noe å si...har da jentevenner han da...
trenger ikke spore helt av da.

ORIGINAL: Tøsa

haha, er man naiv om man stoler på mannen sin altså?
og hvis man lar han kjøre bil sammen med en av det motsatte kjønn.
nei nå får dere gi dere altså!!!!
det må være anstrengende å ha en så til de grader paranoid tankegang...

Det er snakk om ti (10) altså 10 timer i uken i en bil med det motsatte kjønn, og attpåtil skrive sex mld med hverandre,, hallo ja jeg hadde vært litt paranoid da, har du et helt ok syn på det er du ganske naiv ja..

ORIGINAL: AdelinaBambina*

For å si det sånn, alle kan være utro når man vil hvor man vil med hvem man vil, og på hvor lang tid man vil! Finnes ingen begrensninger dersom man vil det. Har opplevd og hørt om mangen sære ting.
Stoler ikke særlig på mannfolk, så derfor jeg sier som jeg sier. Mener ikke at noen av dere er naive, men selv har jeg erfart at man må 'aldri si aldri'.
Nei, men man trenger heller ikke si at "de er nok utro" bare de er i samme rom (i dette tilfelle -bil) som en annen dame, eller lete etter noe som kan gi mistanke. Da sliter man ut både seg selv, mannen og forholdet.

ORIGINAL: Englemafian

Det er snakk om ti (10) altså 10 timer i uken i en bil med det motsatte kjønn, og attpåtil skrive sex mld med hverandre,, hallo ja jeg hadde vært litt paranoid da, har du et helt ok syn på det er du ganske naiv ja..
I en bil. Som må ha ganske høy fart for å nå frem til jobb. Hva kan skje? Sexmeldinger? Nå overdriver du.

Da er jeg i allefall ikke problemet. Må nesten nekte mannen å gå på jobb også da, hvis det jobber damer der? Du vet at man kan være utro på jobb også? [8D]
Ja, det er faktisk veldig mange forhold (og ONS) som oppstår på jobb.

tidligere skyss har vært venner så har nok ikke mye med det å gjøre trur jeg.

Og får ikke lest andre meldinger hvis det hadde vært det, han har sletta alle meldinger nå sa han.

da hadde eg slått opp veggane ihvertfall
da kan man begynne og lure på om han har noe han vil skjule for deg..
eg og typen kan lett gå innpå mobilen til hverandre for vi har ingenting og skjule for hverandre

ORIGINAL: FF

ORIGINAL: Englemafian

I en bil. Som må ha ganske høy fart for å nå frem til jobb. Hva kan skje? Sexmeldinger? Nå overdriver du.

Har ikke du hørt om de gode behagelige baksetene i en bil[8|] tar ikke mer en noen minutter å hoppsi deisi vettu[:D]
ja var jo snakk om litt grovis i de mld...

må bare få fram at jeg ikke har noe imot at han kjører med andre generelt!

så lenge de ikke er hyggelige damer han liker å prate med? [:-]

nei det har ikke noe å si...har da jentevenner han da...
trenger ikke spore helt av da.

Ikke meningen å spore av, men etter hovedinnlegget å dømme virket det som noe av problemet var at han ikke sover i bilen når han kjører med hun. At hun er for hyggelig. Hvis det bare er meldingen derimot, så joda, jeg kan forstå man reagerer, men det trenger absolutt ikke være noe i det. Mange som skriver slik til kompiser. Inkludert meg. Mener INGENTING med det!

er jo meldingen som er hoved tingen her. Har jo i utgangspunktet ikke hatt noe imot at han pendler med andre jenter...men reagerte på den meldingen, ble veldig såra og da kom jeg jo på flere ting også...

selvfølgelig er det mulig å være utro anytime, anywhere...
men selv om muligheten er der, så kan man ikke gå rundt og ta sorgene på forskudd...!!!!!!!!!!

sexmeldinger???
han hadde vondt i hånda og hun skrev på en indirekte måte at han ikke måtte runke for mye.
det var HUN som skrev det da, og han svarte at han ikke skulle gjøre det.
så skjønner ikke hva stakkar fyren har gjort for noe galt.......

hahahahaha, han skulle prøve å la vær...ja jeg syntes det ikke passet seg, jeg hadde hatt store misstanker iallefall, godt vi er forkjellige..

samme her :)
vi gjør vist feil i og vere litt på vakt ;p

Da ser jeg i allefall ikke problemet. Må nesten nekte mannen å gå på jobb også da, hvis det jobber damer der? Du vet at man kan være utro på jobb også? [8D]

Trenger ikke å overdrive så veldig da. Men mener trådstarter har god grunn til å ha mistanke, når det er mld som handler om sex-relaterte ting.
[;)]

Syns IKKE du er oversjalu.
Jeg hadde blitt såra av sånt, jeg og.
Og helt klart tatt det opp med han sånn at han forstår at det ikke er ok.
Greit å ha venner av det annet kjønn, men da mener i alle fall jeg at "den bedre halvdel" skal møte vedkommende etc.
Er ikke sikkert han hadde likt det om du hadde hatt samme tone med en fyr...

ORIGINAL: FF

Nei, men man trenger heller ikke si at "de er nok utro" bare de er i samme rom (i dette tilfelle -bil) som en annen dame, eller lete etter noe som kan gi mistanke. Da sliter man ut både seg selv, mannen og forholdet.

JEZ, sier da ikke mannen hennes er utro, sier bare at hun har rett til å ha mistanke.
Og nei, ikke bare siden 'man kan gjøre hva man vil om man vil det', men pga mld, at han nå har sletta meldinger og bryr seg fint lite.

nei sant det....

Men er liksom det at han har gitt uttrykk for at han ikke liker hun da..kaller hun for den største bitcha han har møtt osv...så blir litt forvirra da... er vel ikke hans veninne da liksom, men fortsatt virker det som de har det koselig osv.

Jeg tror nok dette bare er helt uskyldig.

Hvis det hadde ligget mer bak, tror du ikke han hadde slettet mld?

nei sant det....

Men er liksom det at han har gitt uttrykk for at han ikke liker hun da..kaller hun for den største bitcha han har møtt osv...så blir litt forvirra da... er vel ikke hans veninne da liksom, men fortsatt virker det som de har det koselig osv.

Ehm..ja det kaller jeg forsvarsposisjon....jaja, til deg kjære trådstarter skjønner deg veldig godt, det virker som du er en oppvakkt jente iallefall og ikke bare overser det og tenker jaja kan skjønne han ikke gjør noe galt....det viser bare at du er utroligt glad i mannen din og vil ikke bli sårå, så you go girl[;)]

er liksom bare det at uansett hvor uskyldig dette er så er poenget at jeg synes det er sårende at de prater om slike ting sammen da....
sikkert teit av meg men....

Skjønner at det er sårende og at du blir lei deg..[:(] Håper det løser seg.. Men synes det er litt rart at han sletta alle meld etter du sa du leste den ene fra hu..[8|] 

Back
Topp