samboer pendler med andre til jobb....i det siste har han pendlet alene sammen med ei annen jente på vår alder. tar ca en time å kjøre til jobb og en time hjem så de har hatt mye tid sammen.
Er jo helt greit det. Men virker som de kommer veldig godt overens, han sover ikke på veg hjem lenger(det gjorde han hver gang han kjørte med andre) nå er han kjempetrøtt når han kommer hjem, prater med hun masse tydeligvis.
Så nå i overigår så la jeg meg før han og skrev en koselig melding til han, god natt melding, men da var tydeligvis mobilen hans til lading på soverommet. da tok jeg mobilen hans for å slette meldingen for da hadde han ikke sett den før dagen etter uansett.. kom over en melding fra hun.... "du får ha god bedring med armen, men må ikke finne på noe "tull" som gjør armen værre nå da.;):P"
Og da så jeg etter hva han har svart for reagerte på dette jeg da. Han hadde skrevet:
"takk for det. Hehe, nei skal prøve å la være det:P"
Synes det var sårende at de prater om slike ting sammen (noe mer bak det?) og synes det er kjipt at han svarte på det tilbake. hva han gjør når det gjelder runking og sex bør vel ikke være samtaleemne mellom de to? ikke møtt hun en gang jeg....
Takk for eventuelle svar...sletter denne straks
det er jo ikke kun meldingen det går i da..