....

Inger_85

Glad i forumet
....

eg syns ikke du er oversjalu..
hadde vert på samme måte sjøl
og vet typen hadde reagert på samme måte hadde det gjeldt meg

har du sagt noe til han?

ORIGINAL: MammaTilEmilie

eg syns ikke du er oversjalu..
hadde vert på samme måte sjøl
og vet typen hadde reagert på samme måte hadde det gjeldt meg

har du sagt noe til han?

dette må du gjøre noe med, ikke oversjalu

ja sa til han dagen etter at jeg hadde kommet over meldingen (beklagde til han også at jeg så på meldingene for følte det var litt slemt)
Jeg sa at jeg ble veldig såra! Han sier at jeg er oversjalu og rar og at det hadde vært annerledes hvis det var han som tok iniativ til den samtalen.
Da sa jeg til han at han kunne jo ha latt være å svare på det og bare takket for at hun sa god bedring eller noe, at det holder.  Men det synes han ikke gjorde noe.

Jeg har vært veldig trist etter dette og ikke sakt stort til han osv,,,spørte han i sta hvorfor han ser så lett på det. Han sier at han trodde vi var ferdig med dette og at han ikke har sett at jeg har vært trist/annerledes

Syns ikke du er oversjalu nei! Hadde blitt rimelig forbanna om typen min snakka om sånt med ei anna jente..

ORIGINAL: Inger_85

ja sa til han dagen etter at jeg hadde kommet over meldingen (beklagde til han også at jeg så på meldingene for følte det var litt slemt)
Jeg sa at jeg ble veldig såra! Han sier at jeg er oversjalu og rar og at det hadde vært annerledes hvis det var han som tok iniativ til den samtalen.
Da sa jeg til han at han kunne jo ha latt være å svare på det og bare takket for at hun sa god bedring eller noe, at det holder.  Men det synes han ikke gjorde noe.

Jeg har vært veldig trist etter dette og ikke sakt stort til han osv,,,spørte han i sta hvorfor han ser så lett på det. Han sier at han trodde vi var ferdig med dette og at han ikke har sett at jeg har vært trist/annerledes

Sorry.. men eg tror han e utro mot deg [&:]
virker typisk bortforklarings manøver :S

jeg er ikke sint heller liksom..  vært bare veldig trist etter jeg så dette.... og det er ikke en god følelse... føler meg dum som blir trist over det, for er sikkert uten grunn håper jeg...

jeg er ikke sint heller liksom..  vært bare veldig trist etter jeg så dette.... og det er ikke en god følelse... føler meg dum som blir trist over det, for er sikkert uten grunn håper jeg...

krysser fingrene for deg att det ikke er noe men du får bare snakke me han igjen og evt spurt han hvordan han hadde reagert om det hadde gått andre veien :)

ORIGINAL: linnpinn

Syns ikke du er oversjalu nei! Hadde blitt rimelig forbanna om typen min snakka om sånt med ei anna jente..

åjsann..hvordan kan du antyde at han er utro mot henne basert kunn på dette?
synes den konklusjonen var litt kjapp[:-]

ORIGINAL: MammaTilEmilie

krysser fingrene for deg att det ikke er noe men du får bare snakke me han igjen og evt spurt han hvordan han hadde reagert om det hadde gått andre veien :)

Når jeg nevner hva han ville følt hvis han hadde sett sånne meldinger på min mobil sier han at det hadde ikke gjort han noe...Han sier det er stor forskjell på at det var hun som tok det opp og ikke han. at da gjør det ikke noe. han svarte bare på det hun skrev.

ORIGINAL: Kakemonsteret

Er du 35 uker på vei også? Fy fader, tror helt ærlig jeg hadde blitt rimelig forbanna hvis sambo hadde gjort det samme. Vet ikke helt hva jeg hadde gjort, men man sier jo ikke noe sånt når man har samboer/kone?

Er 36 uker på veg. nei var det jeg trudde og at en ikke pratet om slike ting med motsatt kjønn når en har type/dame osv....

ORIGINAL: Tøsa

synes både du og han reagerer normalt egentlig.
jeg hadde blitt litt sjalu, men ikke gjort noe med det...
det er naturlig å bli sjalu, men som regel er det uten grunn.
hvis de har blitt gode venner så er det ikke sååå rart å sende sånne meldinger heller.
jeg har sikkert gjort det selv til mine kompiser.
så jeg må si jeg skjønner både deg og han...
Signerer... Slike sms har sikkert jeg også sendt til kompiser helt uten å mene noe annet enn en spøk.

man kan no svare på en annen måte enn han gjorde..
og spørsmålet er jo hvorfor ho skrev men må ikke finne på noe "tull" som gjør armen værre nå da.;)

hadde lest meldingene hans igjen eg..

ORIGINAL: FF

ORIGINAL: Tøsa

synes både du og han reagerer normalt egentlig.
jeg hadde blitt litt sjalu, men ikke gjort noe med det...
det er naturlig å bli sjalu, men som regel er det uten grunn.
hvis de har blitt gode venner så er det ikke sååå rart å sende sånne meldinger heller.
jeg har sikkert gjort det selv til mine kompiser.
så jeg må si jeg skjønner både deg og han...
Signerer... Slike sms har sikkert jeg også sendt til kompiser helt uten å mene noe annet enn en spøk.

Helt greit.skjønner den! men hadde håpet han viste meg ved for eksempel ord at det absolutt ikke er noe mer enn den uskyldige meldingen. at det er meg og bare meg eller noe. AT han kunne se at jeg kan bli såra av det, at vi er forskjellige.... Han gjør liksom ikke noe med det...driver med sitt.

du overreagerer ikke nei, min mann hadde ikke fått pendlet med en dame i det hele tatt, kjenner hannkjønnet alt for godt....sorry men sånne mld hadde jeg ikke akseptert, her hadde han gått på hodet å raua UT...

I vår vennegjeng er slikt som det dagligtale omtrent....
Jeg skriver sånne meldinger jevnlig til kamerater jeg, og har ingenting på gang med noen av dem, og min kjære sier også slikt.
Greit, min vennegjeng er kanskje sær, men jeg ser ingenting galt i det der....

ORIGINAL: Englemafian

du overeagerer ikke nei, min mann hadde ikke fått pendlet med en dame i det hele tatt, kjenner hannkjønnet alt for godt....sorry men sånne mld hadde jeg ikke akseptert, her hadde han gått på hodet å raua UT...
[8|] Oæo.

ORIGINAL: FF

ORIGINAL: Englemafian

du overeagerer ikke nei, min mann hadde ikke fått pendlet med en dame i det hele tatt, kjenner hannkjønnet alt for godt....sorry men sånne mld hadde jeg ikke akseptert, her hadde han gått på hodet å raua UT...
[8|] Oæo.

What is the meaning?[8|]

Back
Topp