60 km i august

Jeg er veldig for å sette hårete mål:) men mulig vi må ha et realistisk ett også? Jeg tipper du klarer 25 km til før 1.september. Heia heia!
Jeg syns det er litt demotiverende å ikke klare noe.
Kommer nok ikke til å sette et nytt mål siden jeg vet det om ikke mange dagene vil ta av på jobb og vil bli veldig intensivt.
Vet rett og slett ikke hvor mye jeg vil orke..
 
Det blir reisevekk-helg denne helgen også, og vi drar ganske tidlig i morgen. 60 mil å kjøre. Så nå blir det pakking og forbredelser her i kveld. Skal prøve snike inn minst 2 km tur (har en egnet runde som er akkurat det), men vi får se.
Vært flink med maten etter jeg kom hjem fra forrige tur så har håp omtrent samme vekt som forrige uke i morgen. Da er jeg i såfall fornøyd.
"Spent"
 
Fantastisk - du tåler nok å ha spist litt godt denne uken med så mange km i bena.
Jeg blir egentlig ganske overrasket om jeg har gått ned noe i det hele tatt.
Ja det har vær mange turer, men også overspising og feil kosthold, det har rett og slett ikke fungert.
I tillegg har jeg "tantebesøk" som pleier å gjøre at jeg legger på meg et par kilo den uken.
Det er også en sannhet at muskler veier mer enn fett så turer kan også ha en motsatt effekt
 
Jeg blir egentlig ganske overrasket om jeg har gått ned noe i det hele tatt.
Ja det har vær mange turer, men også overspising og feil kosthold, det har rett og slett ikke fungert.
I tillegg har jeg "tantebesøk" som pleier å gjøre at jeg legger på meg et par kilo den uken.
Det er også en sannhet at muskler veier mer enn fett så turer kan også ha en motsatt effekt

Vi krysser fingrene og håper det beste - men man kjenner jo sin egen kropp best.
 
Jeg blir egentlig ganske overrasket om jeg har gått ned noe i det hele tatt.
Ja det har vær mange turer, men også overspising og feil kosthold, det har rett og slett ikke fungert.
I tillegg har jeg "tantebesøk" som pleier å gjøre at jeg legger på meg et par kilo den uken.
Det er også en sannhet at muskler veier mer enn fett så turer kan også ha en motsatt effekt
Muskler veier mer enn fett:) og muskler vil man jo ha. Har vært dårlig kosthold på meg denne uka også. Så har nok ikke gått ned noe.
 
Er såååååå fornøyd i dag!!!!! Vi er på weekendbesøk hos familie og det er jo super hyggelig. Men "grudde" meg litt til mange matfristelser og lite bevegelse. I går var det nesten 10 timer i bil og altfor mye mat, men i dag gikk vi tur i 12!!!! Km. Middels tempo så vi kunne skravle hele veien. God samvittighet nå.
 
Back
Topp