Hva blir neste målsetting da tro?
150 tror jeg blir litt mye.150?
Skal gi fra oss hunden i begynnelsen av neste uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva blir neste målsetting da tro?
150 tror jeg blir litt mye.150?
Jeg er veldig for å sette hårete mål men mulig vi må ha et realistisk ett også? Jeg tipper du klarer 25 km til før 1.september. Heia heia!150 tror jeg blir litt mye.
Jeg syns det er litt demotiverende å ikke klare noe.Jeg er veldig for å sette hårete mål men mulig vi må ha et realistisk ett også? Jeg tipper du klarer 25 km til før 1.september. Heia heia!
150 tror jeg blir litt mye.
Tror egentlig jeg bare skal se det an og la det bli hva det blirOk ja, den drar deg vel ekstra ut pluss at det må ryddes tid til turer med den.
120 da kanskje?
Uansett så har du jo gjort en formidabel innsats på trimfronten.Tror egentlig jeg bare skal se det an og la det bli hva det blir
Hadde bare kostholdsfronten vært like bra denne ukenUansett så har du jo gjort en formidabel innsats på trimfronten.
Hadde bare kostholdsfronten vært like bra denne uken
Dagens oppsummering:
4 turer, totalt 15 km.
Da er jeg over 100 km totalt
Jeg blir egentlig ganske overrasket om jeg har gått ned noe i det hele tatt.Fantastisk - du tåler nok å ha spist litt godt denne uken med så mange km i bena.
Jeg blir egentlig ganske overrasket om jeg har gått ned noe i det hele tatt.
Ja det har vær mange turer, men også overspising og feil kosthold, det har rett og slett ikke fungert.
I tillegg har jeg "tantebesøk" som pleier å gjøre at jeg legger på meg et par kilo den uken.
Det er også en sannhet at muskler veier mer enn fett så turer kan også ha en motsatt effekt
Muskler veier mer enn fett og muskler vil man jo ha. Har vært dårlig kosthold på meg denne uka også. Så har nok ikke gått ned noe.Jeg blir egentlig ganske overrasket om jeg har gått ned noe i det hele tatt.
Ja det har vær mange turer, men også overspising og feil kosthold, det har rett og slett ikke fungert.
I tillegg har jeg "tantebesøk" som pleier å gjøre at jeg legger på meg et par kilo den uken.
Det er også en sannhet at muskler veier mer enn fett så turer kan også ha en motsatt effekt
Da har jeg jaggu greid 60 km målet og det er mange dager igjen av august
Så utrolig bra.Da har jeg jaggu greid 60 km målet og det er mange dager igjen av august
Se der ja - du er på G nå.Foreløpig 10,1 km i dag