Det er kjempe braKjørte på med 13 km jogging i dag på 3D mølle. Ligger rett ut på sofaen nå, og her blir jeg resten av kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjempe braKjørte på med 13 km jogging i dag på 3D mølle. Ligger rett ut på sofaen nå, og her blir jeg resten av kvelden
Det er kjempe bra
Kjørte på med 13 km jogging i dag på 3D mølle. Ligger rett ut på sofaen nå, og her blir jeg resten av kvelden
Er med på 75 ja
Da er det helt greit å ligge på sofaenKjørte på med 13 km jogging i dag på 3D mølle. Ligger rett ut på sofaen nå, og her blir jeg resten av kvelden
Da er det helt greit å ligge på sofaen
WOW - 13 km jogg er imponerende!!!!
Er alltid så godt dagen etter en skikkelig god økt. Her har det regna i noen dager. Så lite gåing på meg gett.Ble tidlig senga også. Var så trøtt og sliten
Men deilig i dag
Er alltid så godt dagen etter en skikkelig god økt. Her har det regna i noen dager. Så lite gåing på meg gett.
Flinka, du står virkelig på du4 km Power Walk søndag.
Flinka, du står virkelig på du
Siste gåturen (om ikke det blir en senere) er gjennomført for august og kom jaggu over 80 km
På grunn av sykdom ble det ikke 150 km på meg.
1 tur unna
Er veldig fornøyd med meg selv også, hadde bare vært litt morsomt å komme over den grensenMen du har jo vært imponerende flink uansett
Da er det bare å prøve igjen da.Fikk ikke til å fylle opp antall km denne mnd. Men kommer sterkere tilbake neste mnd.