solstråla08
Forelsket i forumet
Vi var på 6- ukers kontroll med vesla. Legen tok dei vanlige sjekkene.. Hun skrek en del, sannsynligvis magevondt.
Men så sier legen til meg at hun kjentes litt hard i magen, når han trykket henne på magen, og sa at vi måtte kjenne etter framover om det ble en kul i magen.
For det kunne tydeligvis (veldig sjelden) være nyrekreft.
Siden jenta hadde vondt i magen fra før av, ville ikke legen trykke noe hardere. I ettertid, syns jeg at det er rart at en lege kan bare si noe slikt. (Skaper jo selvsagt bekymring)
Har 3 barn fra før, og legen har aldri sagt noe slikt på de.
Noen som har fått vite dette hos legen? Evt. Kan legen si noe slikt uten grunn?
Jeg ble helt paff inne hos legen, så hadde ingen spm der og da. Legen skulle sjekke igjen på neste kontroll, men det er vel 6 mnd?
Men så sier legen til meg at hun kjentes litt hard i magen, når han trykket henne på magen, og sa at vi måtte kjenne etter framover om det ble en kul i magen.
For det kunne tydeligvis (veldig sjelden) være nyrekreft.
Siden jenta hadde vondt i magen fra før av, ville ikke legen trykke noe hardere. I ettertid, syns jeg at det er rart at en lege kan bare si noe slikt. (Skaper jo selvsagt bekymring)
Har 3 barn fra før, og legen har aldri sagt noe slikt på de.
Noen som har fått vite dette hos legen? Evt. Kan legen si noe slikt uten grunn?
Jeg ble helt paff inne hos legen, så hadde ingen spm der og da. Legen skulle sjekke igjen på neste kontroll, men det er vel 6 mnd?