Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eeeeh?? Man gir da babyer mat når de vil, hvor mye de vil! Han er jo lang også, så da veier man jo mer? Skjønner du ble irritert og bry deg ikke et dugg om hva han sier!6 mnd kontrollen (6 mnd og 3 dager)
Vekt:10710
Lengde: 72 cm
stor gutt som jeg bør slanke ifølge legen ... Kjenner jeg blir irritert ... Slanker ikke små babyer synes jeg
Hs sa at han er stor og sterk og ligger øverst på alle kurvene og vi ikke skulle bry oss så mye om det, måtte bare ikke overmate han men hu legen ... Kjente jeg koookte innvendig når hu snakka om vekta hans stakkar ... Akuratt som om hu har dømt han allerede til å bli overvektig som større barn og voksen ... Aldri møtt den legen før og han som pleier å være der er alltid hyggelig og aldri nevnt noe om at han er såpass overvektigEeeeh?? Man gir da babyer mat når de vil, hvor mye de vil! Han er jo lang også, så da veier man jo mer? Skjønner du ble irritert og bry deg ikke et dugg om hva han sier!
Det skal ikke ha noe å si hvordan man er i spedbarnsalderen og overvekt senere, det burde legen vite! For en idiot.. Skjønner om gutten din hadde vært like kort som min og veid like mye, men han er ho over gjennomsnittet lang også, betyr vel bare at han blir en lang guttHs sa at han er stor og sterk og ligger øverst på alle kurvene og vi ikke skulle bry oss så mye om det, måtte bare ikke overmate han men hu legen ... Kjente jeg koookte innvendig når hu snakka om vekta hans stakkar ... Akuratt som om hu har dømt han allerede til å bli overvektig som større barn og voksen ... Aldri møtt den legen før og han som pleier å være der er alltid hyggelig og aldri nevnt noe om at han er såpass overvektig
6 mnd kontrollen (6 mnd og 3 dager)
stor gutt som jeg bør slanke ifølge legen ... Kjenner jeg blir irritert ... Slanker ikke små babyer synes jeg
Så grusomt!Hs sa at han er stor og sterk og ligger øverst på alle kurvene og vi ikke skulle bry oss så mye om det, måtte bare ikke overmate han men hu legen ... Kjente jeg koookte innvendig når hu snakka om vekta hans stakkar ... Akuratt som om hu har dømt han allerede til å bli overvektig som større barn og voksen ... Aldri møtt den legen før og han som pleier å være der er alltid hyggelig og aldri nevnt noe om at han er såpass overvektig