Tuttifruttiz
Forelsket i forumet
Gutten vår var 70 cm og 8500g
Endelig har han stoppet litt i lengden. Det var en periode jeg handlet klær hele tiden
Endelig har han stoppet litt i lengden. Det var en periode jeg handlet klær hele tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sånn her også ! Etter han startet med str 74 så har det stoppet opp. Han har allerede brukt det i par mndVar for en stund siden. 69 cm og 8270 tror jeg det var. Har brukt 74 i 2 måneder tror jeg. Så lite som han vokser nå så kan han nå bruke det i 2 måneder til![]()
Så lang og god ! :-DVar for litt over ei uke siden, da var han 8270g 70,5 lang og 45 rundt hodelang å slank type! Må vist på body shopping og heldresser. Da alt av bukser bare glir av
Æsj, tenkte 5 mnd kontroll! Haha.. Skal på 6 mnd kontroll om ei uke![]()
Trodde han skulle vokse like fort framover, så jeg kjøpte sommerklær i 80. Noe passer selvfølgelig, men noe slenger og hengerVar for to uker siden og da var han 69cm og 8460gHandler klær hele tiden selv
håper de jeg har kjøpt nå varer en stund, ihvertfall gjennom sommeren siden det er mest sommerklær
![]()
Her har jeg masse nye flotte sommerklær i 74, og alt er for liteTrodde han skulle vokse like fort framover, så jeg kjøpte sommerklær i 80. Noe passer selvfølgelig, men noe slenger og hengerhehe
Hehe, her er 74 knapt, passer i armer å slikt men for at det ikke skal bli for trangt måtte vi opp i 80, litt synd for i 74 jeg har hatt de fineste klærneTrodde han skulle vokse like fort framover, så jeg kjøpte sommerklær i 80. Noe passer selvfølgelig, men noe slenger og hengerhehe
Nei, bare sjekkDet er ikke vaksiner nå igjen på 6mndrs vel?
Bra! Har allerede èn feberunge i husNei, bare sjekkHos lege, blant annet.
Haha. Holder lenge detBra! Har allerede èn feberunge i hus![]()
Er du sikker? Uuæ har gått å forberedt meg på vaksiner! Ungen til ei venninne fikk vaksiner .. Hmm da håper jeg det ikke blir det heheNei, bare sjekkHos lege, blant annet.
Hos oss er det bare sjekk. Kanskje de ikke har 5mnd kontroll slik at de fikk det ved 6 i stedet?Er du sikker? Uuæ har gått å forberedt meg på vaksiner! Ungen til ei venninne fikk vaksiner .. Hmm da håper jeg det ikke blir det hehe