6 mnd kontroll

Vi sksl nå.... Med beskjed forrige gang om at hsn skulle få mindre mat er jeg spent....
 
Vi sksl nå.... Med beskjed forrige gang om at hsn skulle få mindre mat er jeg spent....

Åh, for et mas du har om den matinga. Så slitsomt?? Kjedelig å grue seg til timer i hvertfall. Du får oppdatere hvordan det gikk :D
 
Da har vi vært i dag. 75 lang og 11.650, så vekta hadde flatet ut heldigvis.
Men jeg satt og ventet på å komme inn til legen i 50 min, så gadd keg ikke mer.
Hva kontrollerer de? Burde jeg bestilt ny time?
 
Da har vi vært i dag. 75 lang og 11.650, så vekta hadde flatet ut heldigvis.
Men jeg satt og ventet på å komme inn til legen i 50 min, så gadd keg ikke mer.
Hva kontrollerer de? Burde jeg bestilt ny time?
De sjekker syn og spør om utvikling og slikt. Ser over babyen mens han ligger på rygg og mage.
 
Da har vi vært i dag. 75 lang og 11.650, så vekta hadde flatet ut heldigvis.
Men jeg satt og ventet på å komme inn til legen i 50 min, så gadd keg ikke mer.
Hva kontrollerer de? Burde jeg bestilt ny time?
De sjekker syn og spør om utvikling og slikt. Ser over babyen mens han ligger på rygg og mage.
Her sjekket han om testiklene var på plass også :) sjekket ikke synet her, hvordan gjør de det?
 
Her sjekket hun øynene, testiklene og hoftene. Skulle vel også sjekke styrke og motorikk, men siden lillemann stod på alle 4 ble ikke dette gjort. Fikk bare beskjed om at han var kommet lengre i utviklingen, så di andre testene var ikke noe vits å ta. Lyttet på hjerte gjorde hun også
 
Sniker fra januar - var på kombinert 5 og 6 måneders kontroll igår siden han blir 6 måneder i slutten av måneden. Var 7455gr og 65cm:)
 
Veldig viktig at legen får sjekket synet. Vi skal til øyespesi etter kontrollen i dag. Håper på pos kontroll i morgen :)

Ellers en frisk og fin gutt her :)
7600 gr og 63,5 lang :)
 
Back
Topp