6 mnd kontroll

Tuttifruttiz

Forelsket i forumet
Gutten vår var 70 cm og 8500g :-)
Endelig har han stoppet litt i lengden. Det var en periode jeg handlet klær hele tiden :-P

Vi var i går. Da var han 6 måneder og 9 dager. 7650 g og 64,5 cm

Var for to uker siden og da var han 69cm og 8460g :) Handler klær hele tiden selv :p håper de jeg har kjøpt nå varer en stund, ihvertfall gjennom sommeren siden det er mest sommerklær :p

Var for en stund siden. 69 cm og 8270 tror jeg det var. Har brukt 74 i 2 måneder tror jeg. Så lite som han vokser nå så kan han nå bruke det i 2 måneder til :p

Var for litt over ei uke siden, da var han 8270g 70,5 lang og 45 rundt hode :) lang å slank type! Må vist på body shopping og heldresser. Da alt av bukser bare glir av :P

Æsj, tenkte 5 mnd kontroll! Haha.. Skal på 6 mnd kontroll om ei uke :P

Var for en stund siden. 69 cm og 8270 tror jeg det var. Har brukt 74 i 2 måneder tror jeg. Så lite som han vokser nå så kan han nå bruke det i 2 måneder til :p
Ja, sånn her også ! Etter han startet med str 74 så har det stoppet opp. Han har allerede brukt det i par mnd :-P

Var for to uker siden og da var han 69cm og 8460g :) Handler klær hele tiden selv :p håper de jeg har kjøpt nå varer en stund, ihvertfall gjennom sommeren siden det er mest sommerklær :p
Trodde han skulle vokse like fort framover, så jeg kjøpte sommerklær i 80. Noe passer selvfølgelig, men noe slenger og henger :-P hehe

Trodde han skulle vokse like fort framover, så jeg kjøpte sommerklær i 80. Noe passer selvfølgelig, men noe slenger og henger :-P hehe
Hehe, her er 74 knapt, passer i armer å slikt men for at det ikke skal bli for trangt måtte vi opp i 80, litt synd for i 74 jeg har hatt de fineste klærne :-P får håpe jeg får brukt noen av de ihvertfall :)

Vi var på kontroll i går. Han var 71 cm og 8590 g.

Er du sikker? Uuæ har gått å forberedt meg på vaksiner! Ungen til ei venninne fikk vaksiner .. Hmm da håper jeg det ikke blir det hehe
Hos oss er det bare sjekk. Kanskje de ikke har 5mnd kontroll slik at de fikk det ved 6 i stedet?

Back
Topp