6. mars

ingvil_

Glad i forumet
skal jeg ta ut p-staven!![:)] så da håper vi at om ca tre måneder etterpå så vokser det en spire i magen!![:)] av og til tenker jeg at jeg ikke kan vente.. så tenker jeg at det blir sinnsykt travelt.. men gleder meg sann![:)] tenker litt på søskenvogn.. om jeg trenger eller ikke.. tror nok det blir da.. noen som har/har prøvd GT safari dobbel?? eller andre som har erfaringer med dobbeltvogner?

Kjenner ei med Safari GT, hun er IKKE fornøyd. Har nesten aldri brukt den.

jeg har OTH Urban Jungle, den er jeg kjempefornøyd med. Mine to minste trives godt i den, og den er så utrolig digg å trille.

Lykke til med prøving da. [:D]

jeg har akkurart fått satt i en p-stav. er forsatt veldig øm der, og gul og blå. Jeg lurer på hvordan du har opplevd p-staven, negativt? positivt? Hadde du mye plett blødninger? legen min sa nemmelig jeg mest sannsynlig ville få det. Vil bare høre med noen som har erfaring=) Vet godt vi ikke er like[:)]

Masse lykke til med prøvingen, det skal nok gå KJEMPE bra. vet det jeg, for kjærsten min har bursdag 6 mars, og der bringer litt ekstra lykke[:)]

Så spennende! Lykke til med prøving! [:)]

ORIGINAL: Bertemor

jeg har akkurart fått satt i en p-stav. er forsatt veldig øm der, og gul og blå. Jeg lurer på hvordan du har opplevd p-staven, negativt? positivt? Hadde du mye plett blødninger? legen min sa nemmelig jeg mest sannsynlig ville få det. Vil bare høre med noen som har erfaring=) Vet godt vi ikke er like[:)]

Masse lykke til med prøvingen, det skal nok gå KJEMPE bra. vet det jeg, for kjærsten min har bursdag 6 mars, og der bringer litt ekstra lykke[:)]

har vært veldig fornøyd!! var litt sår, nesten som et brannsår der den ble satt inn de første ukene, men det var alt! tror nok jeg kommer til å velge det neste gang også![:)] synd at du er plaget da![:@] hadde litt blødninger i en uke, men det var LITE! TUSEN TAKK for lykkeønskninger![:D]

Back
Topp