Flere? Null matlyst, kasta opp og kvalmen henger over meg konstant.
Har også gått ned 3 kg :O
Har også gått ned 3 kg :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Starta ganske tidlig sist også. Slitsomt når ingen mat frister. Blæh.Det startet uke 7 sist, så jeg nyter siste uken nåHeldigvis ikke kommet hit enda! Er enkelte lukter som blir så sterke at jeg blir kvalm, men ikke kvalm om morningen og slikt enda. Stakkars deg, føler med deg!
Haha, akkurat som å høre meg. Blei irritert på mannen fordi vinduet sto oppe på soverommet, måtte jo forstå jeg frøs. Idag hadde han fyra I ovnen før han dro. Var så varm at jeg holdt på å renne avgårdeKjente litt på kvalmen i går, men ingenting sålangt i dag ☺ Så er jeg så himla varm! I fjor lå jeg under en haug med pledd og frøs, totalt motsatt denne gangen![]()
Lykke til på tur og håper det holder seg mest mulig unnaEr på gang hos meg også er jeg redd. Ble skikkelig kvalm I går kveld, og fortsatte gjennom natten. Er kvalm på jobb nå og kaldsvetter ... Så det ser ut til å kunne bli en litt tøff tur jeg skal på denne uka. (Fire dager i Nederland). Har kjøpt Postafen og håper det gjør susen.Har ikke kastet opp . Var nok det at jeg snakket om det i går, som trigget det
![]()
Satser på d! Fått ned en smoothie med ingefær! Ingen mere oppkast idag vertfallHåper kvalmen gir seg raskt igjen for dere!
Lykke til på tur og håper det holder seg mest mulig unna![]()
Jeg fikk beskjed om å ikke ta reisetabbletter mens jeg var gravid. Vet ikke hva grunnen er, men ville lest godt på pakkenEr på gang hos meg også er jeg redd. Ble skikkelig kvalm I går kveld, og fortsatte gjennom natten. Er kvalm på jobb nå og kaldsvetter ... Så det ser ut til å kunne bli en litt tøff tur jeg skal på denne uka. (Fire dager i Nederland). Har kjøpt Postafen og håper det gjør susen.Har ikke kastet opp . Var nok det at jeg snakket om det i går, som trigget det
![]()
Uff. Ikke no særlig altså! Håper formen er bedre for deg idagBle veldig uggen i går kveld og var sulten, samtidig som jeg slet med å spise kveldsmat
Har også hørt d nå når jeg tenker meg om, men vet om flere som har fått bruke av lege I "krisetilfeller"Jeg fikk beskjed om å ikke ta reisetabbletter mens jeg var gravid. Vet ikke hva grunnen er, men ville lest godt på pakken![]()
Neida ikke noe problem. Prostafen er et av de mest anbefalte midlene mot svangerskapskvalme. Den og et annet merke. Men andre merker bør man nok ligge langt unna, uten å høre med legen førstJeg fikk beskjed om å ikke ta reisetabbletter mens jeg var gravid. Vet ikke hva grunnen er, men ville lest godt på pakken![]()
Jeg er også egentlig værst på kveldene. Å får jeg ikke spist blir jeg så sinnssykt sulten på morgenen, føler at jeg ser ut som en veps selv om jeg er oppblåst .haha. jeg blir ikke bedre av å spy. Forsetter bare å brekke megDen dårlige formen slo inn i slutten av uke 5 og så har det vært litt opp og ned fram til jeg i dag er 7 uker. Helga var helt grusom,verst om kveldene. Er veldig dårlig og kvalm, men spyr (dessverre) sjelden. Føler meg bedre når jeg faktisk får spydd. Dagen i dag har gått overraskende bra, kun litt uvel. En befrielse!
Har jeg boller å kjeks på soverommet varer de ikke lengeHvis jeg ikke spiser blir jeg i alle fall dårlig. Har kjeks og boller på soverommet, forebyggende! Er spent for hver dag, ønsker virkelig ikke å bli sykemeldt, men det er hardt å henge med på jobb uten noe tilrettelegging. Har jo ikke sagt noe enda, så går rundt og later som ingenting mens formen er laber.