5mndkontroll!

Da har vi og endelig hatt 5 mnd kontroll. Ei veka etter den egentlige timen. Vaksinene gikk bra og lillegutt virker ikke plaget enda vertfall. Men bare ca 3 timer siden.

Men føler nesten at jeg snart må slutte å kalle han lillegutt :-P hehe. Han er jo virkelig ikke liten. Nå var han 10220 gram og 69 cm :-O Giga baby :-P hehe
Oj, skal si han vokser og trives ja! :) Nesten dobbelt så stor som jenta mi. Utrolig hvor stor forskjell det er på godklumpene våre! :)

Oj, skal si han vokser og trives ja! :) Nesten dobbelt så stor som jenta mi. Utrolig hvor stor forskjell det er på godklumpene våre! :)

Og dette til tross for at vi har jobbet hardt siste 4 ukene å få ned mme mengden hans :-P med vann før måltida og å tøye tiden mellom måltidene. Han hadde nok fort vært 10,5-11 kg nå viss ikke :-P

Og dette til tross for at vi har jobbet hardt siste 4 ukene å få ned mme mengden hans :-P med vann før måltida og å tøye tiden mellom måltidene. Han hadde nok fort vært 10,5-11 kg nå viss ikke :-P
Hihi, mens vi kjører på med tre store måltider med fast føde utenom masse pupp for å få vekta til å gå oppover. Men de vokser vel akkurat så mye som de selv vil :p Nå driver han og spiser seg opp for å bygge krabbemuskler skal du se ;)

Hihi, mens vi kjører på med tre store måltider med fast føde utenom masse pupp for å få vekta til å gå oppover. Men de vokser vel akkurat så mye som de selv vil :p Nå driver han og spiser seg opp for å bygge krabbemuskler skal du se ;)

Hehe. Satser på det. Fikk vertfall skrøyt ellers om han. På kontakt han viser, humør, styrken hans, og motorikken hans og videre. Og hun syns det var bra at jeg hadde startet å begrense han litt. At han får litt vann før måltider og slikt. Hun var veldig på det at han såklart ikke skulle slankes, men begrenses litt. For han hadde jo som jeg og har tenkt, ikke behov for 1,5 liter mme. Og særlig ikke så mye pluss fast føde. For når vi startet med fast føde så drakk han like mye som før. Så jeg tok en fast føde pause mens vi jobbet med å få ned mme mengden. Men nå ca siste uken har vi startet opp igjen med mat :-)

Har en kjempebaby jeg også, veide nå 9200 gram, 69,5cm og 44cm rundt hodet. Han får mm, men vi har startet med litt grøt også. Har ikke merket noe tilvaksinen enda.

Da var vi også ferdig :) fikk feber av vaksinen, det gjorde hun forrige vaksine også :(
Ellers er hun frisk og fin! 6,8 kg og 66 cm :)

Huff, her ble det også feber, stakkars. 38,5. Han kastet opp en gang også. :(Sov fra sju til kvart på ti i dag. I toppform nå, da heldigvis.

Har vært i dag, 63.5 cm og 6.3 kg :) Ble ingen sprøyte da det var for kort tid siden forrige gang, så da må vi tilbake..

Nå har vi også vært på 5-mnd-kontroll :-)

Lillegutt er 8 kg og 67 cm :-)

Sov litt dårlig første natta etter vaksinen, men ellers ok.

Back
Topp