...

maysen

Forumet er livet
Gla i storguten min

Åååå.. Kjærlighetssorg? Dakar.. Gammel er han, da? 

Stakkars gutten din, godt førr han å få blåst litt av sæ å. Alle træng d! Håpa det går bra med han framover å at han får all den hjælp han treng!

Han venta på å kom på avrusing.

Han ha hatt ei tøff tid og nå er han lei av det.

Og som han sier, har jeg ikke hatt dere og brødrene mine så hadde jeg gitt faen sa han en gang til meg[:(]

ORIGINAL: 3 stars

Stakkars gutten din, godt førr han å få blåst litt av sæ å. Alle træng d! Håpa det går bra med han framover å at han får all den hjælp han treng!

Det får han no, skal på Vestmo på mandag og snakk med de da.

ORIGINAL: Malin!

Syns ikke det var riktig av deg å legge det han har skrevet ut her...

Hadde jeg visst at min gjorde noe slikt ville jeg blitt forbanna...

Altså, har han skrevet det på nettby så alle kan se det, så er det jo ikke akkurat privat til å begynne med.

Håpa bare på at det må gå hannes vei å at han får all den hjelpa han måtte treng. Men huff, kjælighetssorg oppi det e jo ikke så bra. Hils fra mæ å sei at æ ska tenk på han masse selv om æ ikke kjenne han men at æ vil å håpe at han kjæm sæ ut av faenskapen, å sei at æ trur på han[:)]. Huff æ fikk tåran i øyan nu førr æ føle så med dåkker[&:].

ORIGINAL: Mrs.B

åhh!!

håper virkeig det ordner seg for han der.[:)] Han må ha all verdens lykke til og gode ønsker om en lysere fremtid[:)]

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Altså, har han skrevet det på nettby så alle kan se det, så er det jo ikke akkurat privat til å begynne med.

Joda, men allikevel.

Allikevel hva, da? Du må komme og skape misstemning i en tråd der Maysen er lei seg? Det får jo bli en sak mellom han og Maysen det der, da. For alt du vet kan hun jo allerede spurt om det var greit.. Herlighet, altså...

Ta som sto der ha han skreve i dagboka si på nettby.

Ta der klare han for han har mange som støtte han og han vil det selv.

Men jeg fikk utrolig vondt av ham når jeg leste det. Er godt han får hjelp til rusproblemene sine

Han har ikke holdt noe skuldt for oss her hjemme etter at vi snakket ut om problemet hans.
Har slettet det han har skrevet nå snuppa.

Joda, men allikevel.

Malin nu syns æ at du kan prøv å vise litt omsorg førr andre å ikkje bærre spy ut all dritten du har i dæ, sjønna ikkje ka du tenke med! Her e det ei mor som kansje har slitt mye lenger enn vi veit å e virkelig glad førr at sønnen som ho e så bekymra for endelig ska få den hjelpa han ønska sjøl. Korsjen kan du vær så jævlig kvass å stygg? Æ græmmes av å vær kvinnfolk! Du har tydligvis ikkje hatt mange problema i dett liv.

Masse masse trøsteklemmer til deg maysen, håper virkelig gutten din vil få det bedre, slik at mammahjertet ditt får det godt, og han kan få det godt *klemmepå*

Joda, men allikevel.

Allikevel hva, da? Du må komme og skape misstemning i en tråd der Maysen er lei seg? Det får jo bli en sak mellom han og Maysen det der, da. For alt du vet kan hun jo allerede spurt om det var greit.. Herlighet, altså...

Håpa ho tar hodet i bruk å ber maysen om ei unnskyldning ganske fort førr det va styggt sagt!

Syns det va skikkelig usmakelig gjort av dæ malin, men det e ikke første gangen som du har gjort dæ belyst i det mørke. Gla æ ikke har venna som e som dæ førr å sei det sånn!!!![:-]

Joda, men allikevel.

Jeg skjønner hun er lei seg, og det med god grunn, men allikevel syns jeg ikke det var riktig å legge det han har skrevet ut her.
Om hun hadde spurt ham hadde hu vel ikke tatt det bort kun pga èn person reagerte??

Jeg sa det ikke for å være stygg og ekkel, men fordi muligheten for at han oppdager at det er kopiert inn her er tilstede, og fordi JEG hadde blitt sint på min mor om hun la ut om mine problemer på et nettforum.

Hvis du ikke skrev det for å være stygg og ekkel, hvorfor skrev du det da? Fordi du er så omtenksom av deg? [:-] Nei, få deg en annen hobby. Du må jo finne noe på hakke på uansett. Det er så typisk deg. Maysen sprer bare godord og glede på bv, så når hun for en gangs skyld trenger litt støtte,så syns jeg du kan holde fingrene dine for deg selv!

ORIGINAL: 3 stars

Syns det va skikkelig usmakelig gjort av dæ malin, men det e ikke første gangen som du har gjort dæ belyst i det mørke. Gla æ ikke har venna som e som dæ førr å sei det sånn!!!![:-]
Signerer, syntes det der var langt over streken... Enkelte ganger bør man bruke hode å tenke litt...

Maysen, håper alt ordner seg for både deg og sønnen din. Får helt vondt av deg, føler du har hatt så mye å stri med de siste årene...[&:]

Mange klemmer...

Du trengte ikke ta det bort på grunn av min mening, var slettes ikke det jeg mente.
Jeg syns det er forferdelig at du og familien din, og selvsagt også sønnen din, må gå gjennom det dere går gjennom nå, og som sagt i et tidligere innlegg her: jeg sa ikke dette for å være ekkel.

Sletta det pga at jeg har nok og tenke på akkurat nå[:(][:(][:(]

Sønnen min i ved godt mot akkurat nå, og hver gang han snakker med sier han at han er "Glad i deg mamma" det har ikke han sagt før. Kjempeglad i sine småbrødre er han også.[:)] Han på snart 10 år forguder storebror på 21[:)]

Joda, men allikevel.

Jeg skjønner hun er lei seg, og det med god grunn, men allikevel syns jeg ikke det var riktig å legge det han har skrevet ut her.
Om hun hadde spurt ham hadde hu vel ikke tatt det bort kun pga èn person reagerte??

Jeg sa det ikke for å være stygg og ekkel, men fordi muligheten for at han oppdager at det er kopiert inn her er tilstede, og fordi JEG hadde blitt sint på min mor om hun la ut om mine problemer på et nettforum.

Hvis du ikke skrev det for å være stygg og ekkel, hvorfor skrev du det da? Fordi du er så omtenksom av deg? [:-] Nei, få deg en annen hobby. Du må jo finne noe på hakke på uansett. Det er så typisk deg. Maysen sprer bare godord og glede på bv, så når hun for en gangs skyld trenger litt støtte,så syns jeg du kan holde fingrene dine for deg selv!

Tenkte vel som så at hun, i sin frustrasjon, ikke tenkte over at det kunne få følger om sønnen oppdaga at moren la ut om hans liv på et åpent internettforum[;)]

Det finnes ikke noe vondt i Maysen, så selvsagt gjorde jeg det ikke for å være bedriten!

Si ifra om du trenger bensin til påhengsmotoren din, så jeg kan få gleden av å la vær å hjelpe deg!

syns kanskje du ihvertfall kunne formulert deg litt annerledes slik at det ikke ble kritikk mot maysen[&:]
Er det noen som fortjener støtte og oppbacking, ja så er det ho[:)]

Back
Topp