gira
Forumet er livet
ORIGINAL: Sjefsgaupa
ORIGINAL: Malin!
Syns ikke det var riktig av deg å legge det han har skrevet ut her...
Hadde jeg visst at min gjorde noe slikt ville jeg blitt forbanna...
Altså, har han skrevet det på nettby så alle kan se det, så er det jo ikke akkurat privat til å begynne med.
Joda, men allikevel.
Allikevel hva, da? Du må komme og skape misstemning i en tråd der Maysen er lei seg? Det får jo bli en sak mellom han og Maysen det der, da. For alt du vet kan hun jo allerede spurt om det var greit.. Herlighet, altså...
Jeg skjønner hun er lei seg, og det med god grunn, men allikevel syns jeg ikke det var riktig å legge det han har skrevet ut her.
Om hun hadde spurt ham hadde hu vel ikke tatt det bort kun pga èn person reagerte??
Jeg sa det ikke for å være stygg og ekkel, men fordi muligheten for at han oppdager at det er kopiert inn her er tilstede, og fordi JEG hadde blitt sint på min mor om hun la ut om mine problemer på et nettforum.
Hvis du ikke skrev det for å være stygg og ekkel, hvorfor skrev du det da? Fordi du er så omtenksom av deg? [:-] Nei, få deg en annen hobby. Du må jo finne noe på hakke på uansett. Det er så typisk deg. Maysen sprer bare godord og glede på bv, så når hun for en gangs skyld trenger litt støtte,så syns jeg du kan holde fingrene dine for deg selv!
Tenkte vel som så at hun, i sin frustrasjon, ikke tenkte over at det kunne få følger om sønnen oppdaga at moren la ut om hans liv på et åpent internettforum[;)]
Det finnes ikke noe vondt i Maysen, så selvsagt gjorde jeg det ikke for å være bedriten!
Si ifra om du trenger bensin til påhengsmotoren din, så jeg kan få gleden av å la vær å hjelpe deg!
dagens![:D]