...

ORIGINAL: Sjefsgaupa

ORIGINAL: Malin!

Syns ikke det var riktig av deg å legge det han har skrevet ut her...

Hadde jeg visst at min gjorde noe slikt ville jeg blitt forbanna...

Altså, har han skrevet det på nettby så alle kan se det, så er det jo ikke akkurat privat til å begynne med.

Joda, men allikevel.

Allikevel hva, da? Du må komme og skape misstemning i en tråd der Maysen er lei seg? Det får jo bli en sak mellom han og Maysen det der, da. For alt du vet kan hun jo allerede spurt om det var greit.. Herlighet, altså...

Jeg skjønner hun er lei seg, og det med god grunn, men allikevel syns jeg ikke det var riktig å legge det han har skrevet ut her.
Om hun hadde spurt ham hadde hu vel ikke tatt det bort kun pga èn person reagerte??

Jeg sa det ikke for å være stygg og ekkel, men fordi muligheten for at han oppdager at det er kopiert inn her er tilstede, og fordi JEG hadde blitt sint på min mor om hun la ut om mine problemer på et nettforum.

Hvis du ikke skrev det for å være stygg og ekkel, hvorfor skrev du det da? Fordi du er så omtenksom av deg? [:-] Nei, få deg en annen hobby. Du må jo finne noe på hakke på uansett. Det er så typisk deg. Maysen sprer bare godord og glede på bv, så når hun for en gangs skyld trenger litt støtte,så syns jeg du kan holde fingrene dine for deg selv!

Tenkte vel som så at hun, i sin frustrasjon, ikke tenkte over at det kunne få følger om sønnen oppdaga at moren la ut om hans liv på et åpent internettforum[;)]

Det finnes ikke noe vondt i Maysen, så selvsagt gjorde jeg det ikke for å være bedriten!

Si ifra om du trenger bensin til påhengsmotoren din, så jeg kan få gleden av å la vær å hjelpe deg!

dagens![:D]

Altså, har han skrevet det på nettby så alle kan se det, så er det jo ikke akkurat privat til å begynne med.

Joda, men allikevel.

Allikevel hva, da? Du må komme og skape misstemning i en tråd der Maysen er lei seg? Det får jo bli en sak mellom han og Maysen det der, da. For alt du vet kan hun jo allerede spurt om det var greit.. Herlighet, altså...

Jeg skjønner hun er lei seg, og det med god grunn, men allikevel syns jeg ikke det var riktig å legge det han har skrevet ut her.
Om hun hadde spurt ham hadde hu vel ikke tatt det bort kun pga èn person reagerte??

Jeg sa det ikke for å være stygg og ekkel, men fordi muligheten for at han oppdager at det er kopiert inn her er tilstede, og fordi JEG hadde blitt sint på min mor om hun la ut om mine problemer på et nettforum.

Hvis du ikke skrev det for å være stygg og ekkel, hvorfor skrev du det da? Fordi du er så omtenksom av deg? [:-] Nei, få deg en annen hobby. Du må jo finne noe på hakke på uansett. Det er så typisk deg. Maysen sprer bare godord og glede på bv, så når hun for en gangs skyld trenger litt støtte,så syns jeg du kan holde fingrene dine for deg selv!

Tenkte vel som så at hun, i sin frustrasjon, ikke tenkte over at det kunne få følger om sønnen oppdaga at moren la ut om hans liv på et åpent internettforum[;)]

Det finnes ikke noe vondt i Maysen, så selvsagt gjorde jeg det ikke for å være bedriten!

Si ifra om du trenger bensin til påhengsmotoren din, så jeg kan få gleden av å la vær å hjelpe deg!

Aaah.. du mener jeg ror? Jeg tørr kanskje aldri stå for det jeg mener?

Neida, du kan velge selv hva du vil tro.
Enten på din tolkning av innlegget, eller på det jeg faktisk hadde i tankene da jeg skrev det[;)]

Malin! Det er fortsatt lov til å bruke hodet å tenke før man snakker. Så det var en veldig dårlig unnskyldning, tror du har såra nok mange her inne. Har ikke giddi å gå så trastisk til verks som jeg gjør nå men nå bare tråkka du mange på ett veldig ømt pungt!

ORIGINAL: Thothamon..

Maysen, håper alt ordner seg for både deg og sønnen din. Får helt vondt av deg, føler du har hatt så mye å stri med de siste årene...[&:]

Mange klemmer...
Signerer!

Ja det er en bra ting å inrømme sine feil Malin, men det er fortsatt lov til å bruke hodet før man snakker. [:)]

ORIGINAL: idapjus

Serriøst hold kjeft damer! Skjønner absolutt hva malin mente! HORMONBALLER!

Hvorfor skal vi holde kjeft?

Håper du åsså får en go nattsøvn etter en god gjerning, så nattinatt atter en gang[:)].

ORIGINAL: idapjus

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hormonballer faktisk..... *ler så jeg rullær*

Joda, men allikevel.

ingen som har oppdradd dæ tel "at har man ikke nåt godt å si e det lurt å ikke si nåt som helst"!?!?
kan ikke nån få lov å ha det vanskeli å få litt trøst å gode ord uten at du må snu på alt...finne det "negative" i alt.
eller e trøst og go'ord kun telægna dæ???

feil'n me dæ malin...e' at det bestandi e' di sia som e rætt.
i den hær å alle andre saka!!!!!

må være deili å være så feilfri[;)]

Holder dere på enda?? kjære tid..[:D], men asså har ikke bedre å gjøre så eg hiver meg på[8D] Holder med Malin jeg, nå vet ikke ikke hva hun skreiv før hun redigerte, men hallo hun har gjort opp med maysen, og hun SIER jo at det ikke var vondt ment, og hun prøver jo å forklare det, men dere klarer jo ikke å ta det til dere fordi dere bare måååå henge henne mere ut, hva er poenget da? Dere er jo tydligvis ikke noe bedre mennesker selv (lov å prøve seg[8D]...nei, fysj, no er det påtide å legge seg ja[&:][:-])

ORIGINAL: hønepønemor

Holder dere på enda?? kjære tid..[:D], men asså har ikke bedre å gjøre så eg hiver meg på[8D] Holder med Malin jeg, nå vet ikke ikke hva hun skreiv før hun redigerte, men hallo hun har gjort opp med maysen, og hun SIER jo at det ikke var vondt ment, og hun prøver jo å forklare det, men dere klarer jo ikke å ta det til dere fordi dere bare måååå henge henne mere ut, hva er poenget da? Dere er jo tydligvis ikke noe bedre mennesker selv (lov å prøve seg[8D]...nei, fysj, no er det påtide å legge seg ja[&:][:-])

Når jeg redigerte tok jeg ikke bort noe, jeg føyde bare til den siste setningen[;)]

Ja, oki[;)][:)]

Her trengte Maysen å få ut litt frustrasjon og tanker, og håpte nok på litt støtte.. Istedet har dere laga 3 sider med drittslenging fra ende til annen? Hva som var rett eller ikke rett sagt av folk driter jeg i, jeg vil bare ønske Maysen og resten av familien masse lykke til, håper sønnen din får god hjelp nå!!!![:)] klem fra meg!

ORIGINAL: hønepønemor

enig med malin ja.. blir sjokkert over at hun får så mye drittslenging tilbake.. [:'(]

Herrlighet, istede for og komme med gode oppmuntrende ord så slenger dere dritt til hverandre i denne tråden [8|] Ta det på pm dere i mellom!!!

Som jeg sa igår maysen kommer go gutten din til og klare dette så fint. Han har en kjærlig og flott familie rundt seg som kommer til og støtte og oppmunte han [:)] Husk at du bare kan sende meg en PM vis du trenger "tømme" deg litt.. Du er så god og stiller opp for alle andre som trenger hjelp så på tide at vi stiller opp for deg i en så vanskelig situasjon, maysen!

Du er ett flott menneske og en flott mor.. Glem ikke det [:)]

*klem*

borte

ORIGINAL: Tøsa

synd denne tråden måtte bli ødelagt.
når noen har lyst til å dele noe med andre, så er det vel ikke nødvendig å komme her og prøve å lære en voksen person hva som er greit å legge ut og ikke...
dette var helt sikkert noe spesielt for maysen som hun ville dele med oss andre her inne.
kunne godt tenkt meg å lest det jeg og, for jeg har vært borti dette selv.
men neida, ble nok for sein, for her skal det kverruleres til man blir blå.

Enig med deg Tøsa...veldig synd at en tråd som denne måtte bli ødelagt....Maysen fortjente ikke det..
Skammelig..
Og kunne godt tenke meg å lese jeg også,gi litt tilbake til henne liksom..
Men men..

ser ikke problemet med det maysen skrev, var ikke akuratt nick og navn av sønnen med..... syntes det er hakket værre å legge ut den ene dritt tråden etter den andre om bf osv...

Har ikke lest va **** har skrevet nå, men kjenner han personlig - en av mine absolutt beste venner!!! Bedre fyr skal man lete leeeeenge etter!!! Håper bare at **** klarer dette nå, og vi er mange som støtter og heier på han! Vi er jo så gla i han[:)] 

og Maysen, må bare si nok en gang hvor sterk jeg synes du er!! Du er verdens beste mamma for **** og de andre guttene! Gleder meg masse til å treffe deg igjen på lørdag!!

Fikk ikke lest det han har skrevet - men jeg håper inderlig han får den hjelpen han trenger. Sender deg en kjempeklem, maysen - du må være verdens mest omsorgsfulle mamma. Klem

(Synd vi bor så laaaangt fra hverandre -tror vi to hadde funnet tonen[:)]).

Back
Topp