Elisabeeth
Glad i forumet
Det går så fort, væ :O 
Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun ble 18 nå i sommer så det har jo gått bra. Men hun har store vansker, operert masse i kroppen, mangler dybdesyn og sidesyn, så hun han ikke sykle, og vil aldri kunne kjøre bil blant annet.Oi, hvordan går det da? 4mnd for tidlig.
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
ja det må jo være helt sykt. Men for min egen del syns jeg tiden går altfor fort at jeg hadde blitt rimelig stressa om jeg plutselig var 3mdr lenger på vei.Fortsatt i sjokk etter igår, da jeg "hoppa" fra mars, til januar, så hitisteden for å telle mot 12 uker, så teller jeg ned til høygravid og 100 dager allerede
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Født i uke 22 eller noe da? :-OHun ble 18 nå i sommer så det har jo gått bra. Men hun har store vansker, operert masse i kroppen, mangler dybdesyn og sidesyn, så hun han ikke sykle, og vil aldri kunne kjøre bil blant annet.
Tenkte jo først stress jeg også. Men, slo fort over til positive tanker. Viktigste for meg er at hu har det bra, når jeg brått var så langt. Og de fant ingen feilja det må jo være helt sykt. Men for min egen del syns jeg tiden går altfor fort at jeg hadde blitt rimelig stressa om jeg plutselig var 3mdr lenger på vei.