5 (!!) Terminforum bak oss!!

Det går så fort, væ :O ;)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Oi, føler enda at vi kan umulig ha kommet så langt :p

28.12.14 <3

Oi, hvordan går det da? 4mnd for tidlig.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Hun ble 18 nå i sommer så det har jo gått bra. Men hun har store vansker, operert masse i kroppen, mangler dybdesyn og sidesyn, så hun han ikke sykle, og vil aldri kunne kjøre bil blant annet.

Fortsatt i sjokk etter igår, da jeg "hoppa" fra mars, til januar, så hit :D isteden for å telle mot 12 uker, så teller jeg ned til høygravid og 100 dager allerede :o :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fortsatt i sjokk etter igår, da jeg "hoppa" fra mars, til januar, så hit :D isteden for å telle mot 12 uker, så teller jeg ned til høygravid og 100 dager allerede :eek: :)

ja det må jo være helt sykt. Men for min egen del syns jeg tiden går altfor fort at jeg hadde blitt rimelig stressa om jeg plutselig var 3mdr lenger på vei.

Hun ble 18 nå i sommer så det har jo gått bra. Men hun har store vansker, operert masse i kroppen, mangler dybdesyn og sidesyn, så hun han ikke sykle, og vil aldri kunne kjøre bil blant annet.
Født i uke 22 eller noe da? :-O

ja det må jo være helt sykt. Men for min egen del syns jeg tiden går altfor fort at jeg hadde blitt rimelig stressa om jeg plutselig var 3mdr lenger på vei.
Tenkte jo først stress jeg også. Men, slo fort over til positive tanker. Viktigste for meg er at hu har det bra, når jeg brått var så langt. Og de fant ingen feil :) ting ble fort mer virkelig. Og vi har ikke lang tid på å Gjøre om her, og handle inn. Men, trur vi har akkurat passe tid til å rekke å fullføre det Før hu kommer :D har masse å gjøre, så dager og uker kommer til å fly fremover :)

Back
Topp