5 måneders kontroll & utvikling

Vi hadde besøk av en liten gutt på 8 mndr i dag, han VAR overalt! Skikkelig gromt! :) Men jeg ser jo at f.eks. samboerns høytalerstativ, bladhylla under bordet med masse rot på og sånn må bort! Mye å passe på gitt :)
 
Jeg vet ikke hva som er normalt jeg:p Men hun her prøver iallefall å dra seg opp etter håndtakene på den ene benken som vi har her.. Hun er ganske aktiv og nysgjerrig av seg iallfall;) Klarer ikke å krabbe enda, men rulle og åler seg frem;)
 
Det er vel veldig få ting som er riktig eller feil når det kommer til barn.
Men hun høres hvertfall ivrig ut ;)
 
Ja hun er nå litt over 6mnd.. din var vel født i slutten av mnd,. så mulig der det ligger. at de forandrer seg mye på en mnd:)
 
hehe.. blir nok bedre om ikke alt for lenge;) Plutselig finner hun ut at hun kan flytte på seg og for øye på noe spennende, og da er det gjort!:p
 
Heldigvis eller kanskje uheldigvis så har vi ikke trapper, ( bortsett fra ned til kjelleren, men døra er alltid lukka ) vi har hele huset eller på en etasje og dører til og fra alle rom.. Jeg derimot har lyst på nytt hus med to etasjer, men vi bor fint her hvor bestemoren til kjæresten har bygd huset når ho levde, så har den gått fra bestemora, til mora, til sønnen, så kanskje Leon kan vokse opp å overta etterhvert?:) hehe
 
ååh så greit da!;) Vi har lyst til å kjøpe oss hus med utleiedel vi også!:) etterhvert kan jo gutten bo under dere også:p hvis dere orker! hehe
 
Kjempe koselig, også er det et fint hus med leilighet under som vi leier ut, så får inn litt inntekt fra det og, og det er greit!:)
Så utrolig flott med utleiedel. Det hjelper jo veldig på kronasjene.
Vi har kjøpt barndomshjemmet mitt, så kanskje det kan bli et generasjonshus dette også :)
 
Back
Topp