5 dager overtid

annelimathea

Gravid med nr.1 <3
Nå er jeg lei. Jeg har mistet motet og håpet på at hun skal komme :( Jeg kjenner jeg blir lei meg når jeg tenker på at hun ikke vil ut enda, og jeg har så mye vondt at det tar nesten knekken på meg å vente så lenge.
Har bare lyst å grave meg ned i sengen å gråte. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå annet enn å vente og det er skikkelig trist.

Sorry klage innlegg, jeg er bare så trist og lei nå. Føles ikke ut som jeg kommer til å bli mamma, bare være en feit gravid for resten av livet.

Klem til deg ! :) Babyen kommer snart vet du. Du kan vel gå maks 5 dager til før de setter deg igang? Men skjønner det er kjempekjipt. Jeg fødte 3 dager på overtid og man blir sliten av å vente ja.

Tenk på det at selv om det ikke føles slik, så har du aldri vært nærmere enn nå :-) kanskje enklere sagt enn gjort men... Lov å være lei!! men nå venter snart en finfin førjulstid med ett lite gull! Masse lykke til med siste innspurt! Sender deg en klem!

Føler med deg! Dag 8 på overtid her, lite tegn på at lillegutt kommer av seg selv.. Går snart i veggen. Føler det aldri skjer noe, å selv om man vet at man blir igangsatt på et tidspunkt så hjelper det ikke.. :( dagene føles lange som år! jeg syns vi har lov å klage nå :)

Plutselig er hun her og da er allting glemt.:)
Jeg gikk 8 dager over med storebror og 4 dager over nå med lillebror. :) ingen igangsetting. Det starter bare plutselig. :)
Klem

Jeg er 7 dager på overtid i dag, og kjenner meg så igjen i det du skriver. Kjenner jeg blir innadvendt og i skikkelig dårlig humør. Ikke noe moro. Håper de bestemmer seg for å komme ut snart, vil ha november-baby.... Blir evt. igangsatt 1. desember:(

Jeg er 6 dager på overtid i dag, og jeg kjenner at jeg ikke har tid til å tenke på den måten. Har alt for mye å gjøre, og en hest som forventer at jeg kommer. Så her blir det Stallarbeid og kos i helga om lille ikke bestemmer seg for å komme ut. Blir satt igang på mandag uansett om det skjer noe eller ikke. Det positive for oss alle som er på overtid er at hver dag er en dag nærmere målet, og vi får barn som er mer klare for å samhandle enn de som blir født før (sies det i allefall). Hold ut, vi er snart klare vi også. Stress forskyver jo bare fødselen uansett så da tenker jeg det er like greit å bare slappe av litt ekstra :-)

Jeg er 6 dager på overtid i dag, og jeg kjenner at jeg ikke har tid til å tenke på den måten. Har alt for mye å gjøre, og en hest som forventer at jeg kommer. Så her blir det Stallarbeid og kos i helga om lille ikke bestemmer seg for å komme ut. Blir satt igang på mandag uansett om det skjer noe eller ikke. Det positive for oss alle som er på overtid er at hver dag er en dag nærmere målet, og vi får barn som er mer klare for å samhandle enn de som blir født før (sies det i allefall). Hold ut, vi er snart klare vi også. Stress forskyver jo bare fødselen uansett så da tenker jeg det er like greit å bare slappe av litt ekstra :)
Signerer denne! Min overtidsbaby har vært veldig moden, spis godt og hatt mye kontakt med oss - sammenlignet med første som kom like før termin. Dette går bra! :)

Kjenner meg igjen i det du skriver -.- tre dager over her og er så lei, føles ut som at han aldri kommer til og komme, og blir evt igangsatt om en uke og det er jo en evighet til. Har så mye kynner,nedpress,mensvondt,maserier om dagen og har hatt det hver dag i over 1 uke men ingenting som tar seg opp. Uff ble litt mye det :P

Jeg er 7 dager på overtid i dag, og kjenner meg så igjen i det du skriver. Kjenner jeg blir innadvendt og i skikkelig dårlig humør. Ikke noe moro. Håper de bestemmer seg for å komme ut snart, vil ha november-baby.... Blir evt. igangsatt 1. desember:(

Jeg skal på sånn kontroll den 1.des selv, så håper på at noe skjer nå snart. Har ikke så veldig lyst å bli igangsatt.

Kjenner meg igjen i det du skriver -.- tre dager over her og er så lei, føles ut som at han aldri kommer til og komme, og blir evt igangsatt om en uke og det er jo en evighet til. Har så mye kynner,nedpress,mensvondt,maserier om dagen og har hatt det hver dag i over 1 uke men ingenting som tar seg opp. Uff ble litt mye det :P
Sånn jeg også har hatt det den siste uken pluss pluss. Ikke noe kjekt.

Back
Topp