5+5 uker brunt blod?

C-40619865

Flørter med forumet
Hei, er «nygravid» for første gang og livredd for at det skal gå galt. Har murring i magen litt av og til, ellers de vanlige symptomene som veldig trøtt, hyppig dobesøk, småkvalm og hodepine. Men blir så bekymret av murringen fordi i går når jeg tørket meg kom det bittelittlitt brunt på papiret, og i dag var det litt brunt i trusa. Er det normalt? ❤️ samme med murringer i magen?
 
Murringer i magen er veldig vanlig når man er gravid, spesielt i starten. Det er livmoren som vokser.
Brunt blod er gammelt blod sies det. Mange blør litt under graviditeten uten at det er noe farlig. Man har bl.a. skjøre slimhinner når man er gravid, så det kan være derfor. F.eks. om man har hatt sex. Satser på at det er uskyldig hos deg, men om du er bekymret kan du dra til fastlegen og få målt hcg med to dagers mellomrom for å se at det utvikler seg som det skal :Heartred
 
Murringer i magen er veldig vanlig når man er gravid, spesielt i starten. Det er livmoren som vokser.
Brunt blod er gammelt blod sies det. Mange blør litt under graviditeten uten at det er noe farlig. Man har bl.a. skjøre slimhinner når man er gravid, så det kan være derfor. F.eks. om man har hatt sex. Satser på at det er uskyldig hos deg, men om du er bekymret kan du dra til fastlegen og få målt hcg med to dagers mellomrom for å se at det utvikler seg som det skal :Heartred
Enig med deg. Det er stortsett uskyldig, men jeg ville bedt om hcg da jeg sist fikk lysebrun utflod (bare litt) og en uke senere viste det seg at det var MA. Så for å være helt sikker så du slipper å bekymre deg, er det lurt med hcg feks i dag og ny på fredag :happy:
 
Back
Topp