Taranitas øyenstener
Forumet er livet
huff, skjønner at du er lei deg, forbanna, skuffa og alt det der. Jeg hadde ikke takle det om det var meg som satt i en slik situasjon. Håper du får snakket ut med faren din *trøsteklem*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lalla~Kjeksen
Skjønner så UTROLIG godt at du er skuffet, kvalm og lei deg... at du føler alle har sviktet deg, og prøver å ta fra deg familien din, osv.
Men likevel så er nok faren din forelsket, og den ex-venninna di også... de er nok fryktelig glad i hverandre, og var helt sikkert kjempeflaue og kjemperedde for å fortelle deg/dere om dette. Så derfor ble det "skjult" så lenge. De ville nok egentlig ikke skuffe deg.
Skjønner ikke hvorfor dere skriver fysj og æsj... er det aldersforskjellen dere ikke liker, eller er det at hun var venninna hennes?
For det er ganske så normalt med stor aldersforskjell mellom par. Det er igrunn gammelt nytt synes nå jeg.
Hilsen ei som er sammen med en som er 12 år eldre. Ikke er han en gammel gris heller!
Skjønner ikke hvorfor dere skriver fysj og æsj... er det aldersforskjellen dere ikke liker, eller er det at hun var venninna hennes?
For det er ganske så normalt med stor aldersforskjell mellom par. Det er igrunn gammelt nytt synes nå jeg.
Hilsen ei som er sammen med en som er 12 år eldre. Ikke er han en gammel gris heller!