Wenche_tutla
Elsker forumet
får vel bare holde problemet for meg selv neste gang. jeg vet d er Normalt derfor jeg spør om andre har noen råd om og takle d . er vel andre enn meg som får litt angst D er vel IKKE unormalt ?[>:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Er det noe å bry seg med, egentlig? [8|] Han er en liten unge..
ORIGINAL: ActionPaction
ække det helt vanlig a?
kanskje dumt å vise at du blir stressa av det, da får han kanskje inntrykk av at flaggheisinga er noe han bør vie ekstra stor oppmerksomhet
ORIGINAL: Amber67
ække det helt vanlig a?
kanskje dumt å vise at du blir stressa av det, da får han kanskje inntrykk av at flaggheisinga er noe han bør vie ekstra stor oppmerksomhet
Signerer den [:)] Har gutt selv og de samme skjer her..
ORIGINAL: MammasLilleEngel
ORIGINAL: Amber67
ække det helt vanlig a?
Signerer den [:)] Har gutt selv og de samme skjer her..
"
nå har ikke jeg sagt at jeg viser at jeg blir stresset for hans side så vet han vel ikkea t jeg har "oppdaget "d, men jeg tenker min tanker.
spørsmålet var ikke om d er normalt jeg vet d er normalt.men er vel andre og så har reagert som meg
får vel bare holde problemet for meg selv neste gang. jeg vet d er Normalt derfor jeg spør om andre har noen råd om og takle d . er vel andre enn meg som får litt angst D er vel IKKE unormalt ?[>:]
Får skrive i HI neste gang hva slags svar du vil ha, da. [;)] Syns det høres ganske overdrevet ut å få angst over noe sånt. Og å vise ungen det, kan jo gjøre at han får et anstrengt forhold til sin egen kropp. Som et skrekkeksempel, så var det ei jente i slekta som hadde oppdaget høna si. Hun var vel to-tre år. Og da skjønner de jo ikke at det ikke er normalt å ta på seg selv foran andre. Og da drev alle og sa "æsj" til henne. Jeg fikk hakeslepp. Da min jente kom i samme fase brukte jeg heller tid på å forklare henne at det var sånt man ikke gjorde foran andre. Kunne aldri falle meg inn å lære henne at noe med hennes egen kropp var "æsj". Så hvis sønnen din tolker reaksjonen din som en negativ respons trenger jo ikke det å være så heldig..
ORIGINAL: mammantTS
Får skrive i HI neste gang hva slags svar du vil ha, da. [;)] Syns det høres ganske overdrevet ut å få angst over noe sånt. Og å vise ungen det, kan jo gjøre at han får et anstrengt forhold til sin egen kropp. Som et skrekkeksempel, så var det ei jente i slekta som hadde oppdaget høna si. Hun var vel to-tre år. Og da skjønner de jo ikke at det ikke er normalt å ta på seg selv foran andre. Og da drev alle og sa "æsj" til henne. Jeg fikk hakeslepp. Da min jente kom i samme fase brukte jeg heller tid på å forklare henne at det var sånt man ikke gjorde foran andre. Kunne aldri falle meg inn å lære henne at noe med hennes egen kropp var "æsj". Så hvis sønnen din tolker reaksjonen din som en negativ respons trenger jo ikke det å være så heldig..
vi har vell alle våre måter å reagere på når det kommer til forskjellige ting. Det at du ikke synes dette er noe å reagere på (du har bare jenter ser jeg), trenger ikke å bety at det ikke er noe å reagere på. Du er utrolig kvass i svarene dine.. Har du noen gang tenkt på at om du ikke har noe positivt å si, så bør du kanskje holde kjeft!
Hun lagde jo litt av et HI. Får angst for å skifte bleie, er despo etter hjelp for å bli kvitt "problemet", har prøvd alt for å hindre det.. Jeg er forresten ganske nysgjerrig på hordan hun har prøvd å hindre det.. [;)]
ORIGINAL: As3
Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte her inne må svare på en måte slik at det får TS til å føle seg som en dust og fremstiller vedkommende deretter også. Fåtallet av dere over her svarte på det hun faktisk spurte om. Jeg blir mektig provosert noen ganger altså!
Til problemet ditt. Siden jeg har jente, så vet jeg ikke så mye om dette. Men når evøen min begynte med dette, så vet jeg at søsteren min synes det var litt "ekkelt", men det var bare i starten. Som de sier, så er det jo helt naturlig, og jeg vil tro det blir en vane for deg også. Selv om jeg forstår at du synes dette er litt "ekkelt".
Helt enig! Er d ikke derfor vi er her? for å stille spørsmål og svare??
Kjenner jeg koker nå jeg alså!
ORIGINAL: As3
Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte her inne må svare på en måte slik at det får TS til å føle seg som en dust og fremstiller vedkommende deretter også. Fåtallet av dere over her svarte på det hun faktisk spurte om. Jeg blir mektig provosert noen ganger altså!
Til problemet ditt. Siden jeg har jente, så vet jeg ikke så mye om dette. Men når evøen min begynte med dette, så vet jeg at søsteren min synes det var litt "ekkelt", men det var bare i starten. Som de sier, så er det jo helt naturlig, og jeg vil tro det blir en vane for deg også. Selv om jeg forstår at du synes dette er litt "ekkelt".
Helt enig! Er d ikke derfor vi er her? for å stille spørsmål og svare??
Kjenner jeg koker nå jeg alså!
ja takk for et sakelig svar også takk til dere andre saklige.[:)]
hadde glemt ut hvorfor jeg ikke spør om noe mer priv her inne .nå vet jeg hvorfor gitt. mangen dømmende sjeler her inne so ikke er noe hjelp i[X(]
ORIGINAL: Ranchi82
fikk ikke lest spørsmålet men utifra hva folk svarer så forstår jeg det som om at sønnen drar i snoppen og at den blir hard.
min gutt er snart 3 år og han gjør det enda.
jeg forstår deg godt jeg at du synes at dette er vanskelig for deg å takle.
selv får jeg problemer når barnet mitt blir syk for jeg klarer kun å se det negative og ikke det at det er synd i han (noe jegjobber med i samtaler osv) så jeg vil si jeg forstår deg.
vet ikke hva andre råd jeg kan gi deg enn at du bare får prøve å overse det.
Min sønn klager på "aua på tissen" når den blir hard, og da forklarer jeg han bare at slikt skjer med gutter og at det ikke er farlig.
vi venter da litt med å ta på bleien for det blir for trangt og han får vondt om vi tar den på.